• babyboom2005

Vad ska jag ge min man i bröllopspresent??

Någon som har förslag??
    Min man och jag firar 1-årig bröllopsdag på söndag och jag vill
    gärna ge honom något liten. Någon som kan hjälpa mig med lite förslag??

Alla tips är välkomna!

• Svar på tråden Vad ska jag ge min man i bröllopspresent??
  • Lotlas

Kanske ett "informellt" foto från ert bröllop? Ett som du tycker mycket om? Förstora det och sätt det i en fin ram. Det skulle jag uppskatta!

• sol75

Jag gav min man en jättefin liten röd bok med ett hjärta på framsidan. Det är helvita tomma sidor i den. På första uppslaget skrev jag om min kärlek till honom och hur jag upplevt första året som gift. Sen skrev jag att när mina känslor blir för starka att hantera, kommer jag att skriva ner vad jag känner i denna bok med jämna mellanrum. "Så när du vill känna dig extra älskad kan du gå till denna bok och läsa vad jag skrivit sen sist"...nåt sånt...

Det blev jättelyckat!
    Lycka till!!

• Lotlas
    sol75 skrev 2009-07-15 20:59:02 följande:
    Jag gav min man en jättefin liten röd bok med ett hjärta på framsidan. Det är helvita tomma sidor i den. På första uppslaget skrev jag om min kärlek till honom och hur jag upplevt första året som gift. Sen skrev jag att när mina känslor blir för starka att hantera, kommer jag att skriva ner vad jag känner i denna bok med jämna mellanrum. "Så när du vill känna dig extra älskad kan du gå till denna bok och läsa vad jag skrivit sen sist"...nåt sånt... Det blev jättelyckat! Lycka till!!
    Oh, vad fint! Kanske något att fundera på till femårsdagen... *snor rakt av*
  • istros

kanske en "boudoir" / morgongåva fotografering?

• Flätad

*puffar* Behöver också tips, vi har snart 1-årig bröllopsdag men känner att jag vill ge något fint till min make

• Lightning crashes

*Puff*
    Vill också ha förslag... vet inte alls vad jag ska hitta på till maken.

• jedi

En gåva behöver ju inte vara en pryl, kanske överraska med en upplevelse...nåt extra utöver det vanliga kanske...hehe good luck.

• jantingstrom

jag hade gillat uppleverser som någon skrev, eller en god Whisky om man nu gillar det.. hade blivit jätteglad för en Secretbox, hade även blivit glad om hon bara sa att hon älskar mig.. det behöver inte varar prylar ...

Svar på tråden Vad ska jag ge min man i bröllopspresent??