• Anonym

Haha, vilken fegis man är.. :)

Kom in på macken ikväll och fick syn på en snygg kille.
    Kollade på honom ett tag och funderar på varför jag kände igen honom.
    Ställer mig i kön, han står en bit bort. Jag kollar mot honom och då säger han hej. Hej svarar jag, han undrar om jag har semester, ja säger jag. Jag märkte det etersom du inte var på jobbet svarar han då. Jaha, säger jag och vänder mig bort.
    Kan inte komma på vem denna snygging som brukar vara på mitt jobb är, och sen undrar jag varför han springer runt där och letar eter mig. Är inte direkt så att jag är den första man ser när man kommer innanför dörren.

VARFÖR är man så feg..?? Kunde ju kommit med nåt fyndigt svar, pratat lite med honom, men nä. Då vänder jag mig bort istället. Han måste ju fått den uppfattningen att han var totalt ointressant.
    Finns det kurser där man kan lära sig sånt? :) Skulle vara till stor hjälp för min del. Tror jag är världens fegaste människa..
    Jaja, nu har jag gnällt klart :D

• Svar på tråden Haha, vilken fegis man är.. :)
  • Bevabus

Jag vet hur det är...hatar att vara så feg när det kommer till killar!
    Det värsta är att man kommer alltid på världens bästa comeback den kvällen när man ska sova! DÅÅÅ kommer man på tusen häftiga kommentarer man hade kunnat säga tillbaka men just då står det stilla...

• Anonym
    Bevabus skrev 2009-07-15 21:39:00 följande:
    Jag vet hur det är...hatar att vara så feg när det kommer till killar!Det värsta är att man kommer alltid på världens bästa comeback den kvällen när man ska sova! DÅÅÅ kommer man på tusen häftiga kommentarer man hade kunnat säga tillbaka men just då står det stilla...
    Ja, precis.. eller jag kom på en massa ja skulle kunna sagt när ja satte mig i bilen och for därifrån. Åhh, blir så less. Känner mig som 15 igen typ.
  • Bevabus

haha o jag e bara 18 jag tror det där är en känsla som man alltid kommer ha kvar hur gammal man än blir

Svar på tråden Haha, vilken fegis man är.. :)