• MLT

Du som hade halsbränna innan plusset, när?

Ni som haft halsbränna som graviditetssymptom (alltså inte ni som fått det under den konstaterande graviditeten), när började den? Jag frågar mest av nyfikenhet, då min kropp hittar på massa nya pms-symptom varje månad efter mitt missfall så kan det lika gärna vara pms. Har aldrig haft halsbränna förut, fattade inte ens att det var det jag hade, så blev fundersam. Är väl mest ett sätt att fördriva tiden till bim att gå och undra för mycket :)

• Svar på tråden Du som hade halsbränna innan plusset, när?
  • DLF

Jag hade precis som du, aldrig haft halsbränna innan. Och min kom nog runt bim faktiskt, kanske någon dag efter!
    Hoppas det betyder + för dig med

• MLT

Jag är ju en vecka innan bim så känns lite långsökt, kan ju bero på massa annat, men det blir kul att se om en vecka :) Förra gången jag var gravid kände jag inget alls, så har inte så stora förhoppningar. Tack för svaret!

• Squirrel Nutkin

Jag har BIM mandag 20/7 och hade en mild halsbränna igår, som först kändes som någon sorts illamående-känsla högt upp i halsen. Samma känsla även idag. Graviditetstest kommer jag inte göra förens på BIM-dagen så eventuellt att jag inte är gravid och detta inte alls är något graviditetssymptom, men jag hoppas ju!

• MLT

Jag har fortfarande halsbränna, varje dag, nu även med ett milt illamående på morgon och kväll. Äter som en häst så det kan ju vara att jag rör på mig mer och därför kräver mer mat än jag är van vid att äta och att det leder till halsbränna. Men hoppas såklart på gravsymptom även om det känns långsökt :)

Lycka till Emily!

• gulligavera

Jag har fått halsbränna och jag har 10 dagar kvar till BIM...
    Jag hoppas också på att det är ett tecken!
    Har två barn sen innan så kroppen kanske känner igen sig mera?Hoppas!

• MLT
    gulligavera skrev 2009-07-17 11:00:38 följande:
    Jag har fått halsbränna och jag har 10 dagar kvar till BIM...Jag hoppas också på att det är ett tecken!Har två barn sen innan så kroppen kanske känner igen sig mera?Hoppas!
    Jag vet inte alls hur det funkar.. jag var gravid i mars så kan ju alltid hoppas :) Igår kväll fick jag ont i brösten på samma sätt som när jag var gravid så då ökade hoppet. Har fortfarande halsbränna, är på bim -4 idag och tog ett test från testlagret. Det var inte helt neg som det alltid varit innan, det är 'något' där, men är rädd för att det är inbillning eller ett sk spökstreck. Ska åka in och köpa Clearblue och testa igen lite senare. *hoppas* :)
  • Super

väntar på uppdatering här !!

Hoppas du får ett plus =)

Jag ska själv snart testa.. är bim + 10 ..

och för några dagar sedan gjorde jag ett test där jag såg "Något"..
    Men som sagt.. förmodligen spökstreck !

• Tessie80
    MLT skrev 2009-07-16 17:00:48 följande:
    Jag är ju en vecka innan bim så känns lite långsökt, kan ju bero på massa annat, men det blir kul att se om en vecka :) Förra gången jag var gravid kände jag inget alls, så har inte så stora förhoppningar. Tack för svaret!
    Jag fick min halsbränna tidigt, innan BIM. Försvann dock typ vid BIM... Hoppas du plussar!
Svar på tråden Du som hade halsbränna innan plusset, när?