• tisteln

Gekås - djurtillbehör

Hej!
    Jo, jag undrar vad Gekås har för djurtillbehör för katter? Har de klätterställningar, klösbrädor..? I så fall vad är det för typ (höjd, antal avsattser) på klätterställningarna?
    Vi har aldrig varit där, men funderar på att ta en sväng förbi där nu närvi ska bli med katt

• Svar på tråden Gekås - djurtillbehör
  • Lundby87

Dem har mat koppel, halsband, kloklippare, leksaker, små klätterställningar vad jag sät men dem har iallfall haft en djuraffär där vid gekås på torget som ligger i bättre pris än vad våra priser i stan är, även kattlåda skålar osv

• DST

Om du är ute efter en större typ av klösträd så kan jag rekommendera tyska ebay. Sök på kratzbaum :) Säljaren jago24online har en massa, och billigt blir det. Många av de största går för runt 60 euro inkl frakt hem till dörren. Hemma kostar liknande typ 2000+ sek. Som hittat! Mina katter är överlyckliga. :)

• hundpuss

De har en hel del. Nu handlade jag till hundarna här hemma, men de har en del till katt också.
    Personligen skulle jag köpa de viktiga sakerna i en bra djuraffär och sen komplettera på tex gekås för små billiga saker som är mest "roliga".

Svar på tråden Gekås - djurtillbehör