nån Göteborgare som vet vart bushuset i sisjön ligger?
Är det någon göteborgare som vet vart det nya lek o bus för barn i sisjön ligger? vet inte riktigt vad det heter... hittar inte på nätet... hur tar man sig dit!
Är det någon göteborgare som vet vart det nya lek o bus för barn i sisjön ligger? vet inte riktigt vad det heter... hittar inte på nätet... hur tar man sig dit!
Finns de inte med här
www.barnsemester.se/index.php&Itemid=34&func=viewcategory&catid=7&att=17
Har du hittat än??
www.lekstan.se/
Är det denna du menar??
Det ligger på Askims verkstadsväg 5 och heter Lekstan.
Tack allihopa jag hittade till lekstan som det heter :) o vi hade de jätte skoj! Kan verkligen rekommendera! Är inte lila stor som lek o bus landet. Men större än bus huset! Och de har dessutom god och prisvärd mat! Och godaste latten jag druckit
Kan en treåring tänkas ha kul här? Eller är hon för liten? Syrrans famlj kommer ner i helgen och de har treårig dotter, vill hitta på nåt skoj och jag vet att hon fullkomligt ÄLSKAR såna här lekhus!
jaa en treåring kan definitivt ha massa skoj, jag har en 4 åring o en 1 åring, det finns 2 ställen för de allra minsta lite studsmattor här o var o en stor klätterställning me massor av rutshkanor :) min 1 åring va oxå klättrade o sprang runt. :)