• mazquE

Graco sulky stadium duo? Tipsa om syskonvagn tack!

Jag har haft många vagnar nu somjag blivit intresserad av och vill ha. Men ändrar mig alltid :)
    Nu kikar jag på denna och är super sugen på att köpa den.
    Någon som har den och kan säga något om den?

www.barabus.se/produkt299/62_/barnvagn_-_graco_sulky_stadium_duo_mork_marin.html

Vad tror ni är smartast, att köpa en vagn liknande denna eller köpa en som barnen sitter vid sidan om varandra ?
    Tycker att en vagn när dom sitter brevid varandra verkar bli så klumpig.
    Man vill ju komma in överallt med vagnen och så. ;)

Tips tack.

• Svar på tråden Graco sulky stadium duo? Tipsa om syskonvagn tack!
  • Karin och Matilda

Jag undrar också om det finns några åsikter. Funkar den att ha till en nyfödd och en ca två-åring, som en "varje-dag-vagn"?

• Miracale

Jag funderar oxå på att köpa denna vagn till mina pojkar ( nyfödd och en 2 åring). Verkar smidig, dom andra när barnen sitter jämte varandra ser ut att vara lite klumpiga och tar stor plats. På vintern kanske inte hjulen är dom bästa..?

• Crazy Baby

Jag hade en sån till våra döttrar som extra vagn! Den är smal och man får plats överallt, men den är skitjobbig att köra! Den är som en buss! Jag är ganska kort och jag såg inte var framhjulen var så jag körde på allt och alla! Visserligen var vår vagn begagnad när vi köpte den så det kanske är lättare med en sprillans ny!

Vi använde bara den vagnen 2 ggr och valde istället att använda vår vanliga Urban Jungle syskonvagn hela tiden! Mycket lättare och smidigare att köra trots att den är en traditionell syskonvang!

Om man vill ha en syskonvagn där barnen sitter efter varandra är annars en Phil & Teds en bra vagn om barnen gillar den. Våra hatade den och det var då vi köte en UJ!

• Fredriks Mamma

Hejsan!
    Jag såg av en slump "BabyJogger"s dubbelvagn, och den såg faktiskt smidig ut.
    Kolla www.babyjogger.se, city mini där finns bilder m.m.

Har ingen erfarenhet av den då jag har ett barn, men om jag får ett till barn skulle jag vara intresserad av denna.

Svar på tråden Graco sulky stadium duo? Tipsa om syskonvagn tack!