• vera29

Idag mötte jag BRITNEY SPEARS...helt sjukt!

Idag gled Brittan runt i Nacka Forum tillsammans med sina ungar

• Svar på tråden Idag mötte jag BRITNEY SPEARS...helt sjukt!
  • Cyros

gled runt haha det var väl rätt många som där eller? alla vakter och allt annat?

• vera29

Skämtar inte!! Hon var där med sina barn och en kille i typ 25 års åldern som dessutom var ganska liten. Inga vakter ingenting. Men hon var ganska uppstressad, gick med bestämda steg runt runt. Hon gick sen in på en restaurang...men var inte kvar så länge. Sen kom vakter från köpcentrumet tror jag och de stod och pratade.

• vera29

Sen gick vakterna med sällskapet upp i rulltrappan...tror de skulle åka och ville ha eskort till bilen. Min sambo stod typ 20 cm från henne när han upptäckte att det var hon
    Skönt för henne om hon kan gå omkring sådär utan hysterin.

• Cyros

absolut lite anorlunda en när hon är hemma i usa måste känns bra :D

• Eisa

Haha vilken sjuk grej!

This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • Anna Svenssonliv

vad stolt jag blir över nacka-borna som lät henne vara ifred. om alla skötte sig skulle vi kunna ha megakändisar runt oss för jämnan. nu måste de stackarna gömma sig o leva i bubblor.

• vera29

Hon var inte såå jättesnygg
    Mörkt hår,glasögon, lite makeup...såg ganska alldaglig ut...som en vanlig tvåbarnsmamma

• tickelina

Hon såg ut mer än en tvåbarnsmamma! Hon va riktigt trendig i sin jumpsuit =)

Men coolt var det, att hon var hos oss i forum. Kul att hon valde oss ... inte varje dag man får kändisbesök på sin arbetsplats må jag säga!

Svar på tråden Idag mötte jag BRITNEY SPEARS...helt sjukt!