Favoritbok?
Vilken är ditt barns favoritbok?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-18 21:34
Tack för alla som delar med sig av era boktips. Berätta gärna hur gammal ert barn är också!
Vilken är ditt barns favoritbok?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-18 21:34
Tack för alla som delar med sig av era boktips. Berätta gärna hur gammal ert barn är också!
En skitkass gammal bok, Babar. Jag älskar Babar, men den här boken är sååå tråkig! "Babar är ute i trädgården, han sysslar med trädgårdssaker. Han hittar något som inte brukar finnas i trädgårdar! Kan du hitta det?" På ena sidan är en bild på Babar i trädgården, och på den andra sidan är det fyra bilder på fyra olika saker. En sak som inte ska passa in är en "sprattelgubbe", vad det nu är...
Så är hela boken, om och om igen... med olika saker.
Halvan-böckerna och Tuttu och tant Kottla. Halvan är ju bra, men den andra känns inget vidare. Väldigt trist att läsa.
sonen på 2½ gillar "knacka på" och allt vad som handlar om bilar
Det har skiftat lite för min son (han är tre år) men Mollyböckerna har alltid gått hem.
Sen gillar både han och min femmånaders bebis en bok som heter "Bebisens roliga rim och ramsor". Det är en bok med härliga illustrationer och roliga rim och ramsor. Sen är det en cd-skiva till som min son gillar att titta på.