Förälskad i min körskollärare.
Är en sådan relation olaglig? Hur raggar man på en sådan?
Han är singel
Är en sådan relation olaglig? Hur raggar man på en sådan?
Han är singel
hehe nej den är inte olagligt..
hur man gör vet ja dock inte, är väl ingen större skillnad än vanligt
Det är ju inte han som godkänner ditt körkort - det gör inspektören från Trafiksäkerhetsverket, om jag inte minns fel.
Eftersom du håller på att ta körkort är du nog över 18, och han är singel.. go for it!
Herregud... Undrar hur man gör.
Han är så himla trevlig och skämtar och håller på. Jag kan inte göra annat än bli förälskad!
Du har nog inte samma körskollärare som jag hade i Nyköping iallafall. Han var ett äckel. Inte lärde han mig köra heller, pratade mest i mobilen han.
Bara att boka in massor av körlektioner för din lärare. Kör hårt som man säger.
Haha..såklart det inte är olagligt;) Jag hade en flört med min för många år sen, men jag hade tur och träffa honom på krogen efter jag hade fått mitt körkort så det vart ju enklare och ragga på honom;)
Jag blev störtkör i min körskollärare för en herrans massa år sen, idag är vi gifta och har två barn
Så det är väl bara att "köra på"
Det enda som är lite jobbigt är att han fortfarande har lite svårt att släppa sitt jobb när vi åker nånstans och jag kör, han vill gärna komma med små goda råd och tips....men det är ett helt annat problem.
Flörta tillbaks ite dom ggr du har kvar med honom för att se hur han reagerar och sista tillfället får du väl fråga om ni ska träffas på fika, om du vågar.