• längtande

Ni som bott på patienthotellet i Lund..hur är det att bo där??

Vår son har fått tid för operation i Lund den 24 Juli och vi kommer då få bo på patient-hotellet...Vi räknar med att få stanna ca 10 dagar och min fråga är nu hur ni har upplevt att bo där..Har man egen dusch och toa eller måste man dela..Finns det tv på rummet eller är det typ gemensamt dagrum??
    Skriv gärna och berätta lite

• Svar på tråden Ni som bott på patienthotellet i Lund..hur är det att bo där??
  • Rebecka06

Jag ser att ingen har skrivit så jag ska berätta så mycket jag kommer ihåg.
    Mina föräldrar har legat i lund med min lillasyster väldigt mycket och om det är ronald mcdonald du menar så är det jättebra.
    väldigt fräscht tror att det är toalett, dusch på rummet (vad jag kan minnas)
    tror att det var gemensamt kök och även datorer som man kan använda (kanske inte alla som bryr sig om det när man är där för en sådan sak) men det finns iaf.
    och att det är så som jag minns det.

Hoppas att allt går bra!

Mvh Rebecka

• Rebecka06

Glömde skriva.

Tror att det finns tv på rummet men kan återkomma imorgon och fråga mina föräldrar lite mer om det inte är någon annan som varit inne och skrivit som vet exakt.

• längtande

hej och tack för svaret..men det är inte Ronald McDonald utan det vanliga patient-hotellet vi ska bo på..Jag vet att det inte finns möjlighet att laga mat så jag fasar för hur dyrt det kommer bli..Så trösten är ju om det ändå är hyfsade rum där

• Rebecka06

Jaha okej... men jag ska kolla om dom varit på det vanliga, dom har varit där så många ggr och under längre tid så dom kan ha bott där också.. isåfall så smiter jag in imorgon och skriver.
    det kan ju lätt bli dyrt när man ligger inne så laga mat kanske man inte har jättestor lust med..
    Men jag återkommer imorgon:)

Hej så länge

• Modin

Man ligger ju där när man fött oxå och mina vänner som fött där säger att det är bra.. det är som ett hotell rum så du har allt eget..

• Rebecka06

Hej
    har kollat nu och du har egen toalett och dusch tv finns också på rummet,
    frukost ingår men sedan får man stå för maten själv.
    Pappa tyckte att patienthotellet var bättre än ronald mcdonald.

Hoppas att allt går bra!

Stor kram Rebecka

• Hellzan

Va också där efter vår dotter föddes och kan bara säga gott om det. Fina rum med tv, dusch och toalett. Jätte trevlig personal och fin matsal med god mat!

• bubbla00

Vill bara varmt rekommendera lekterapin på sjukhuset. Superfint och härlig personal. Hoppas att ni får möjlighet att gå dit med tösen. Hur gick operationen?

• längtande

Operationen blev tyvärr framflyttad.De ringde dagen innan vi skulle åka ner och sa att det hade kommit in så många akutfall som behövde gå före så nu väntar vi på ny tid=(

Svar på tråden Ni som bott på patienthotellet i Lund..hur är det att bo där??