• Anonym (fun)

pinsamma händelser under sex..

Har ni eller någon ni känner vart med om någon pinsam händelse under sexakten, eller kanske före/efter?

Dela med er, de finns en anonymknapp

• Svar på tråden pinsamma händelser under sex..
  • Frontline

Jag och frugan hade sex på stranden för några år sen och bara ett par minuter efter att vi var klara och hade döljt undan lite så dyker min kusin och hans kompis upp bakom ett träd, dom skulle hämta en boll som blåste bort mot viken vi låg i sa dom men hur länge dom hade stått där vet vi inte.
    Dom var väl i 13-14 års åldern då...

• Anonym (kroppsvätskor)

Råkade bajsa på mig (och honom, haha), har hänt två gånger. Har hänt att jag spytt ner killen en gång också, men han gillade det. Blev inte så förvånad. Har träffat spygillande människor förr, men det som var knäppt var att han inte sa något om det innan. Jag liksom: "Oj, hjälp! Förlåt!" Han: "Äh, det gör inget." och bara fortsatte som vanligt. En gång spydde mitt ex mig på huvudet när jag gav honom oralsex! På en utetoalett! På en festival! Jag kunde inte duscha av mig på timmar! DET var pinigt eftersom jag inte kunde tvätta mig.

Kan nog komma på många mer pinsamma saker.

• Anonym

Jag och min kille (som jag är gift med idag ) hade fått för oss att vi var ensamma i mina föräldrars hus. Vi bdde där en kort period tills vi fick vår lgh.

Hade sex...och precis efter hör vi min mamma stå i ytterdörren och sopa trappen som för att tala om att JAG ÄR HEMMA.

Ops

• StorFot

Somnat under akten, var riktigt pinsamt, men ung och fylla och ge sig på saker man inte kan i det tillståndet... vaknade på morgonen och fick fråga vad jag gjorde under natten....

• Anonym (ohmygod)

jag prutta en liten prutt i min sambos ansikte när han gav mig oralsex en gång,det var så skönt och så visste jag inte att fisen var på g så den blev i ansiktet.. han började skratta och jag ville bara sjunka genom jorden... usch vad pinsamt!!

• gabor

Smög undan på en fest, kollade lite rum, mörkt i badrummet, inga där.Tände en lite lampa ..låste om oss, älskade och njöt länge, på toastolen, mot tvättställ ståendes, avsluatade på golvet....

Kände att det var något som var fel....
    IBakom glaset i bastun såg vi flera par ansikten som flinande glodde på oss....

• Anonym

Hahahaha gud vad härligt Hahaha..

Gjort många pinsamma saker..
    *Somnade under sex :p
    *Muspruttar
    *Blivit påkommen ;)

Men nu för inte alls så länge sen så har jag och sambon sex och han ligger
    liksom lite bredvid och gör sitt medan jag gör mitt sas ;) Och PRECIS i min orgasm så fiser jag.. Hahahaha.. Jag har aldrig sett nån slakna så fort och jag gömde mej skrattande under täcket

• djarumi

Detta hände för ett antal år sedan när jag hälsade på en tjej jag dejtade i hennes lägenhet för första gången och vi hamnade ganska snabbt i sängen. Det som hände var att medan vi kör på hårt, hett och intensivt bakifrån och vi båda hängav oss verkligen så hoppar tjejens dvärgpudel upp i sängen och tittar på oss och börjar sedan yla som en varg. Vi bara rasade ihop i en hög på sängen och skrattade oss halvt fördärvade.....oftast kom vi ihåg att låsa ute vovven tiden därefter när det var dags ;)

• Anonym (kompis)

Min bästa kompis var med om följande.
    Hon drog hem en kille en vinternatt för några år sedan se hade passionerad sex i flera timmar. Mitt under akten hade det plötsligt blivit supervått och härligt. Det körde alla möjliga ställningar. När de vaknade på morgonen och ljuset föll in märkte hon att hela lägenheten var blodig. Väggar, säng golv ja till och men blodstänk i taket! Hon blev livrädd över allt blod och sprang och gömde sig på toa. Han stod utanför och knacka och försökte förklara. Det visade sig att killens lilla sträng som går mellan ollon och snopp had gått sönder. Efter ett tag drog han. Nu fasar hon för att möta honom. Inte minst för att hon skäms för sin egen reaktion.
    Själv höll jag på att skratta ihjäl mig när hon berätta.

• Anna Paulita

Det mest pinsamma jag kan komma på är en Midsommardag för säkert 14 eller 15 år sedan. Jag hade varit med en vännina på fest hos hennes kompis och vi hade sovit där allihop. Jag hade delat säng med värden och natten hade varit angenäm :) i vilket fall skulle vi ta en repris på morgonkvisten. Och när jag som bäst sitter på honom så öppnas dörren av hans farmor! :O Hon fann sig dock rätt bra rätt snabbt och frågade bara lite försiktigt om vi ville ha frukost.

Det var helt klart den längsta, mest krystade och pinsammaste frukost jag genomlidigt.

Svar på tråden pinsamma händelser under sex..