• nallepuh37

Ikeas babyvakt

Någon som använder IKEA's babyvakt, Patrull, och i så fall, fungerar den (med tanke på att den är så billig osv).

• Svar på tråden Ikeas babyvakt
  • johannasvarld

Vi har den! Dock inte använt den än!
    Min bästa vän har den till sina barn och använder den väldigt mycket, hon är supernöjd!

• Carrie

Vi har den oxå, inga finesser men vi är nöjda med den. Ville inte betala massor för en babyvakt, hade heller inget behov av en med massor av funktioner.

Äntligen! 1/11 08 föddes vår son!
  • Jenny 1976

Vi köpte den men returnerade den lika snabbt då man skulle driva den med batterier inte via eluttaget.

• Little Ms Chatterbox
    Jenny 1976 skrev 2009-07-19 13:22:07 följande:
    Vi köpte den men returnerade den lika snabbt då man skulle driva den med batterier inte via eluttaget.
    Vi har en Philips som går på batteri, (mitt bästa babyköp) vi har använt uppladdingsbara batterier alla år, funkar kanonfint , En laddning håller ca 10-12 nätter om man har på hela tiden. Någon gång har vi haft vanliga batterier i och då har det bara hållt i ca 5-6 dagar.
    Det är alltså föräldraenheten som går på batteri men finns adaper att köpa till om man vill. Barnenheten går på nätström men har ävne får batteri om man vill det, men då måste man ha skruvmejsel för att öppna luckan.

Vår Philips kostade ca 700 kr när vi köpte den -03 och om vi hade vetat att IKEA hade hade vi nog valt den för batteridrivet gör inte mig något iaf.
  • TinaElisabeth

Vi köpte vår i mars och har varit jättenöjda. Batterierna räcker länge och det går ju att köpa adapter till den om man vill.

Problemet är att den har slutat sända... eller ta emot, jag vet inte vilket. Alla lampor lyser så den är igång. Men den reagerar inte på ljud. Ikea har förstås aaaldrig hört atalas om problemet och jag som brukar ha kvitton kvar hittar förstås inte just det här. Så nu har vi en trasig babyvakt!!

• Little Ms Chatterbox
    TinaElisabeth skrev 2009-07-19 16:01:00 följande:
    Vi köpte vår i mars och har varit jättenöjda. Batterierna räcker länge och det går ju att köpa adapter till den om man vill. Problemet är att den har slutat sända... eller ta emot, jag vet inte vilket. Alla lampor lyser så den är igång. Men den reagerar inte på ljud. Ikea har förstås aaaldrig hört atalas om problemet och jag som brukar ha kvitton kvar hittar förstås inte just det här. Så nu har vi en trasig babyvakt!!
    Om man är fräck, vilket jag inte alls påstår att du är så kan man köpa en ny och spara kvittot på den och sen gå tillbaka med den gamla och få ett tillgodokvitto eller pengarna tillbaka. Kan dock bli problem om det är olika tillverkningsnummer, om de skriver ut det på kvittona på IKEA.
Svar på tråden Ikeas babyvakt