• Tant Herta

Hur väluppfostrad är DU?

Själv är jag väldigt väl uppfostrad!

Av katten: Står man och jamar på farstutrappen kommer matte ut med godis, köttbitar eller fisk

Stora hästen: Slår man med mulen på spiralgrinden och samtidigt slår hårt i marken med framhoven kommer matte och gör ngt kul, flyttar över en till stora daghagen tex

Ponnyn: Kommar man och buffar lite snällt börjar matte klia en på de skönaste ställena

Ni andra då? Hur väl uppfostrade e ni av era djur?

• Svar på tråden Hur väluppfostrad är DU?
  • Anova

Jag har insett att jag inte kan ha husdjur.. Jag är för "väluppfostrad" som du beskriver. Var kattvakt i sommar, jag kan bara inte motstå att skämma bort katten.
    Katten behövde bara komma och buffa til mig på morgonen så ordnade jag frukost, hur tidigt det än var.. (4:30 i bland)

• Skorpan2

Går på toa med öppen dörr, för kattenfröken vill vara med inne på toan samtidigt som jag är där. Får heller inte stänga dörren när hon är med där inne, hon hatar stängda dörrar.

• köttbullelydnad

Oj... Jag är nog en mardröm för mina djur så sett

• MrsMcC

Jag är mycket väluppfostrad och min man är rena svärkattsdrömmen!

Kan bara säga att vi bäddar sängen enbart för att vår MammaKatt vill ha det så när hon skall ligga på den. Hon kommer faktiskt och hämtar oss, leder oss in i sovrummet och stirrar uppfordrande på sängen om vi stiger upp utan att genast bädda.

Svar på tråden Hur väluppfostrad är DU?