• silverhjärta

Plastbehållare till Festis eller Mer?

Har sett att det finns små behållare som man kan sätta Festisen i och sticka igenom sugröret. Det är ju ganska lätt att spilla om man råkar trycka lite för hårt när man håller i den annars. Någon som vet vart jag kan hitta det?

• Svar på tråden Plastbehållare till Festis eller Mer?
  • Ville Mor

Jag har en som är till Nestlés drycker för barn. Den fick jag med på köpet när jag köpte ett x antal förpackningar på Ica Maxi. 

Ville 071203 * Lillasyster 090916
  • silverhjärta

Ville Mor skrev 2009-07-19 15:43:24 följande:

Jag har en som är till Nestlés drycker för barn. Den fick jag med på köpet när jag köpte ett x antal förpackningar på Ica Maxi. 
    Var det längesedan? Passar den till andra eller bara Nestlés förpackningar?
  • Ville Mor
    silverhjärta skrev 2009-07-19 15:45:04 följande:
    Ville Mor skrev 2009-07-19 15:43:24 följande: Var det längesedan? Passar den till andra eller bara Nestlés förpackningar?
    Det var över ett halvår sedan iaf men det kan ju finnas ändå. Det är ju rätt säsong för drycker nu så helt omöjligt är det ju inte. 

Festis går inte i eftersom den förpackningen är liten och fyrkantig. Mer kan jag tänka mig men har i ärlighetens namn inte testat. Köpte ett paket med Coops egna drycker och det gick inte heller.

För övrigt så är det en sådan här jag har http://www.tradera.com/Festis-hallare-auktion_95688735 (inte min auktion) 
    Ville 071203 * Lillasyster 090916
  • norgesessan

Det finns att bestella, som fungerar till olika storlekar...kostade dock runt 70 norska (såg i en norsk internetbutik).
    Fick själv på köpet när man köpte Mer förra året..

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • silverhjärta
    norgesessan skrev 2009-07-19 15:54:44 följande:
    Det finns att bestella, som fungerar till olika storlekar...kostade dock runt 70 norska (såg i en norsk internetbutik).Fick själv på köpet när man köpte Mer förra året..
    Vet du vart man kan betsälla?
  • silverhjärta

Ville Mor skrev 2009-07-19 15:53:29 följande:

Det var över ett halvår sedan iaf men det kan ju finnas ändå. Det är ju rätt säsong för drycker nu så helt omöjligt är det ju inte. Festis går inte i eftersom den förpackningen är liten och fyrkantig. Mer kan jag tänka mig men har i ärlighetens namn inte testat. Köpte ett paket med Coops egna drycker och det gick inte heller.För övrigt så är det en sådan här jag har www.tradera.com/Festis-hallare-auktion_956887... (inte min auktion) 
    Ser ju bra ut, men jag vill nog gärna veta innan jag köper att det passar till Festis eller Mer.
  • kaksmulan

jag fick med sådana när jag köpte ett trepack med Mer. Men det var förra sommaren på en mack...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • norgesessan

testade att söka, men har ingen aning om vad det heter Har frågat hon som beställde, men har inte fått svar ennu.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
Svar på tråden Plastbehållare till Festis eller Mer?