Sex för pengar?
Skulle ni kunna ha sex för pengar? Jag skulle det! Men det beror på såklart! Inte med vem som helst och jag skulle inte gå med på vad som helst! Inom vissa gränser och åldrar...
Skulle ni kunna ha sex för pengar? Jag skulle det! Men det beror på såklart! Inte med vem som helst och jag skulle inte gå med på vad som helst! Inom vissa gränser och åldrar...
Har gjort det, men var i en desperat ekonomisk situation då och blev så illa behandlad av vissa kunder. Skulle aldrig våga mig på något sådant igen. Älskar mig själv för mycket nu.
Ja om jag fick välja vem jag skulle ha sex med
självklart inom visa gränser å bara med kvinnor(e man) ;)
Självklart om killarna var snygga och rena!
Jo varför inte....Lyx å få både sex & pengar ju ;) 2 goda ting...
jag skulle skulle själv aldrig betala för något som man kan få gratis.och jag skulle förmodligen aldrig ta betalt.det finns inte för mig så som jag lever nu iaf.vet inte vad som skulle få mig till det isf.
Nej, jag vill bara ha sex med män som jag respekterar och älskar. Jag skulle ALDRIG kunna respektera nån som betalar för sex, det är så bottenlöst patetiskt.
En kille jag känner sa en gång...."alla tjejer e slampor,en del e bara smarta å tar betalt för d".... ;)
I en riktigt ekonomisk katastrof när det handlar om min dotter ska ha tak över huvudet/mat på bordet så då skulle jag förmodligen gör det. Men jag kan aldrig tänka mig att jag skulle göra det annars.