• Anonym (Lilla jag)

Uppblåsbar man

Vars kan jag hitta en sån till ett billigt pris? Är det såna dockor som blåser upp sig själv förresten eller måste man göra det själv?

• Svar på tråden Uppblåsbar man
  • Lundby87

finns det i kille? aldrig hört. lättare med tjej som har tre hål bara men en uppblåst snopp kan inte va så gött

• Lundby87

läste att denna va ej till för att bli påsatt av va ballong

• MILFilicious
    Lundby87 skrev 2009-07-19 18:54:09 följande:
    finns det i kille? aldrig hört. lättare med tjej som har tre hål bara men en uppblåst snopp kan inte va så gött
    Ally Mc beal hade ju en såndär uppblåsbar kille! :) Dock utan penis! haha
  • Lundby87

köp en brud och antingen så säeeter du i henne en dildo baklänges eller så sätter du en strap on på henne hehe

• Lundby87

Anonym (Google) skrev 2009-07-19 19:45:09 följande:

www.martinshop.se/john_holmes_fantasy_--_sexd...Kan ingen använda en sökmotor på det här forumet?
    Gjorde jag men kanske inte kom på vad som skulle skrivas för att ge ett bra resultat alal kanske inte köper saker som man inte riktigt vet vad det heter För vad heter det när man sätter på en manlig plast docka för barba betyder på ryska kvinna, kärring
  • djarumi

...eller varför inte skaffa dig en KK istället ;)

• Anonym

den uppblåsbara man jag sett hade en lös dildo med sele som man satt runt dockan.

• Anonym (Google)
    Lundby87 skrev 2009-07-19 19:50:12 följande:
    Anonym (Google) skrev 2009-07-19 19:45:09 följande: Gjorde jag men kanske inte kom på vad som skulle skrivas för att ge ett bra resultat alal kanske inte köper saker som man inte riktigt vet vad det heter För vad heter det när man sätter på en manlig plast docka för barba betyder på ryska kvinna, kärring
    [/citat
    Lundby87 skrev 2009-07-19 19:50:12 följande:
    [citat]
    Anonym (Google) skrev 2009-07-19 19:45:09 följande: Gjorde jag men kanske inte kom på vad som skulle skrivas för att ge ett bra resultat alal kanske inte köper saker som man inte riktigt vet vad det heter För vad heter det när man sätter på en manlig plast docka för barba betyder på ryska kvinna, kärring
    Har inte den blekaste heller, men sökte på sexdocka, sen fanns det ju manliga varianter, såklart....
  • AnnelieTyresö

Min morsa fick en svart en när hon fyllde 50, den hade en 28cm lång dildo som man kunde sätta fast på dockan.

• Licens To Kiss
    AnnelieTyresö skrev 2009-07-20 01:44:50 följande:
    Min morsa fick en svart en när hon fyllde 50, den hade en 28cm lång dildo som man kunde sätta fast på dockan.
    Hahaha försvånar mig inte ett dugg
    Gravid med andra barnet. Vecka 13 nu.
  • Licens To Kiss

En riktig man måste väl vara bättre än en docka {#lang_emotions_undecided}

• AnnelieTyresö

Det gör inte det va ;)

Hahhahahhhaha!

• Anonym

Licens To Kiss skrev 2009-07-20 02:00:32 följande:

En riktig man måste väl vara bättre än en docka 
    Inte alltid man har tillgång till en
  • Anonym (Google)
    regnbågspappan skrev 2009-07-20 04:32:57 följande:
    www.martinshop.se finns det mesta fast föredrar en riktig man med en riktig kuk
    Redan länkat dit, förstår inte varför man inte läser tråden innan man skriver....
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-07-20 02:18:34 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-07-20 02:00:32 följande: Inte alltid man har tillgång till en
    Hmmm men du får gå ut på krogen.
  • Anonym

Licens To Kiss skrev 2009-07-20 10:37:15 följande:

Hmmm men du får gå ut på krogen.
    Haha, nej jag har en man. Men inte alla som har det eller som vill ha ett skabbbigt ons
Svar på tråden Uppblåsbar man