Fatta tycke för någon annan
Jag vill inte egentligen skriva men jag har INGEN o prata med detta om..
Först det första vill jag bara kommentera, jag VILL KÄMPA för mitt förhållande..
Jag har inga känslor för min sambo längre , han är mest jobbigt objekt men jag försöker för vårt barn skull.. Jag vill INTE ge upp i första taget, jag vill försöka kämpa o få tillbaka glädjen i vårt förhållande men just nu ser jag inget för allt är bara fel, klagar på mig o han är väldigt taskig o elak i mellanåt och jag känner nästan att jag fått nog..
Förra veckan så träffade jag ett gamla kompisgäng ( sist 5 år sen ) mitt barn var med eftersom fanns ingen barnvakt.. I det gänget finns en gammal killkompis, som alltid varit speciell i mina ögon.. Han är underbar! Han har varit intresserad av mig när jag hade min sambo o har försökt "få" mig men då hade jag bara min sambo i ögonen..
Och nu när vi mötes, så kände jag mig bara varm i hela kroppen.. Han lekte med mitt barn, o hjälpte mig med vagnen o vaggade med mera, kändes som han ville se sig som pappa lite.. Jag kände mig så himla varm i kroppen när han gjorde detta, jag vill inte tro något med det.. Men de kändes som det fanns något där? Eller bara jag som inbillar mig?
Självklart ska jag inte utmana ödet o utveckla detta, men jag måste få tala av mig..
Mår så dåligt, jag vill ju försöka ge mitt förhållande ett chans innan jag gör något med det eftersom de finns barn i bilden..