Baddräkt/Bikini för gravid.
Ska ut och resa i sep å behöver en baddräkt eller bikini är väl irka i vecka 28 el likande då.
tips på en bra och skön baddräkt/bikini? måste handla nu innan de slutas att säljas.
Ska ut och resa i sep å behöver en baddräkt eller bikini är väl irka i vecka 28 el likande då.
tips på en bra och skön baddräkt/bikini? måste handla nu innan de slutas att säljas.
jag hade köpt en helt vanlig bikini fast en storlek större bara! sen beror de ju självklart på hur mycket du gått upp hittils me men de va va ja gjorde iaf!
Jo men har en massa bristningar på magen.. dessutom är det väldigt varmt där men man får ju snyggare bränna i bikini.
jag hade tagit en bikini av ännu större anledning då. "sola bort" bristningarna när du ändå är utomlands där du inte känner någon. haha!
hehe jo kan man kanske göra.. men mina bristningar är röda så de försvinner nog inte så lätt...
På Lindex finns mammabadkläder som är jättebekväma. Köpte där förra året och har varit supernöjd.
Tipsar också om Lindex. De har ett jättesött bikinilinne (blå/vitrandigt) om man inte vill ha magen framme. Jag har använt mitt mycket!!!
Annars har de många andra fina bikinisar som man kan köpa i större storlek.
Lycka till med shopping och trevlig resa!
lindex här har inte några mammakläder alls.
Använder mina vanliga bikinis utan problem. Är i v 30.
Flisan 79: min vanliga bikini är för liten för tuttarna. kpte en bikini man kan snöra på sidorna sen en baddräkt en storlek större.
Nej men har typ fått e kupa nu har beställt en bikini oh en baddräkt så får se om de passa.r
Jag gjorde misstaget att beställa en badräkt i större storlek, trodde jag dog när jag provade den, "bh-delen" började någonstans mellan brösten och naveln och jag såg helt galen ut, skickades tillbaka på nolltid. Köpte sedan en Tankini (badlinne) på Ellos som passade jättebra, den var även skön att ha efteråt eftersom jag inte var så sugen på att springa runt på playan med degmagen full av ilskna bristningar...
HM har en fin mammabaddräkt, men om man har stora tuttar får man köpa den i lite större storlek än vad man brukar ha. HM räknar tydligen inte med att även tuttarna växer på gravida tjejer...
Köp surfbikini från nån surfbutik! De är låga i midjan och går ofta att kombinera bh och trosa fritt...
Har ingen lust att hålla stenkoll på bikinilinjen - är det någon som har tips på var det finns baddräkt eller bikini för gravida med lite "ben" på?