• saris2008

Bh till klänning med tunna axelband, behöver hjälp, hittar ingen bra utan axelband...

Ska på bröllop och ska ha en klänning på mig med smala axelband, det blir inte snyggt med bh med band under, mina tuttar ser konstig ut i balconett som de flesta axelbands lösa bh har, kan man tejpa upp tuttarna på nåt sätt eller finns det nåt annat? Jag har inga stora bröst, men de får så ful form utan bh så jag behöver nåt som formar dom lite.

Alla tips mottages:)

• Svar på tråden Bh till klänning med tunna axelband, behöver hjälp, hittar ingen bra utan axelband...
  • saris2008
    Lena skrev 2009-07-20 20:42:58 följande:
    annars kan du ju ha genoomskinliga band.
    Det blir tyvärr inte riktigt snyggt tycker jag.....
  • Lena
    saris2008 skrev 2009-07-20 20:49:45 följande:
    Det blir tyvärr inte riktigt snyggt tycker jag.....
    Sant. Har du kollat på freebra?
  • saris2008
    Lena skrev 2009-07-20 20:53:34 följande:
    Det har jag aldrig sett, det är nog nåt sånt jag ska ha:)
  • Fyrbarnsmorsa
    Lena skrev 2009-07-20 20:53:34 följande:
    Det funkar kanon tycker jag.Klyfta får man också.Trodde inte dom skulle sitta fast men det gjorde dom.
  • saris2008
    Fyrbarnsmorsa skrev 2009-07-20 20:56:48 följande:
    Det funkar kanon tycker jag.Klyfta får man också.Trodde inte dom skulle sitta fast men det gjorde dom.
    Finns de på lindex eller twilfit? vad kostar det?
  • Anna M

en liten fråga. Funkar dom oavsett hur stora/små bröst man har?

• Lillajag1987

har provat freebra, tycker den va grymt dåligt.. började släppa efter 3 timmar första tillfället :(

har precis hittat en jättebra utan band (följer med avtagbara band) från hm 149:- tror jag den kostade.. sitter grymt bra och syns inte alls. billig o bra!

Svar på tråden Bh till klänning med tunna axelband, behöver hjälp, hittar ingen bra utan axelband...