• bravo82

Varför är LIAM ett sånt fult namn?

Jag läste länken nedan om namnet Kevin, och insåg då att MÅNGA även har fördommar om namnet Liam och det skulle vara intressant att höra vad och varför ni tycker som ni gör!
    Hur är en Liam? Vad har Liam för föräldrar ect?
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m45692638.html

// Liams mamma, & jag tycker det är bland det vackraste namnen i världen!!

• Svar på tråden Varför är LIAM ett sånt fult namn?
  • Songbird1

Det där är ju bara personliga åsikter som man kan skita i. Jag tycker Liam är fint!

• mamma1970

Jag tycker att Liam är jättefint. Det hade vårt yngsta hetat om det varit en kille.

• Smultronfia

Jag tycker också att Liam är fint! Instämmer med Liniz76

• Mollie77

Jag tycker de är jätte fint namn.Min systerdotterson heter de...

Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Aiwendil

Äh, smaken är som baken!
    Jag tycker inte det är nåt fel på det namnet...

Isak ska få en lillebror ~ BF 2009.08.21
  • Koloraturell

Varför tar du åt dig? Du kan väl döpa ditt barn till det du vill. Det vissa avgudar avskyr andra, så är det bara. Man kan aldrig förvänta sig att alla säger "Javisst, ditt namn är jättefint!" Kommer alltid finnas några som inte gillar det.

Jag tycker att Sunniva är jättegulligt, medan de flesta andra tycker det är ett patetiskt namn. Bara att skita i det.

Jag gillar inga modenamn överhuvudtaget, och Liam är ett av dom. Sedan är mina personliga referenser till Liam:ar att dom är extremt dampiga och dryga, så jag har nog tillskrivit namnet negativa egenskaper.

• bravo82
    Koloraturell skrev 2009-07-20 21:28:49 följande:
    Varför tar du åt dig? Du kan väl döpa ditt barn till det du vill. Det vissa avgudar avskyr andra, så är det bara. Man kan aldrig förvänta sig att alla säger "Javisst, ditt namn är jättefint!" Kommer alltid finnas några som inte gillar det.Jag tycker att Sunniva är jättegulligt, medan de flesta andra tycker det är ett patetiskt namn. Bara att skita i det.Jag gillar inga modenamn överhuvudtaget, och Liam är ett av dom. Sedan är mina personliga referenser till Liam:ar att dom är extremt dampiga och dryga, så jag har nog tillskrivit namnet negativa egenskaper.
    nja, jag tar väl inte åt mig direkt, jag tycker det är jättefint!
    Men eftersom många var väldigt duktiga på att bedömma HUR en Kevin är i den andra tråden så ville jag kolla hur ni tänker om namnet Liam och om det stämmer, en kul grej bara!
    Sen var det visst några som tilloch med kunde berätta vad en Kevin-mamma var för person, utbildning, civilstånd och sånt.
    Så detta gör jag enbart för min egen nyfikenhets skull!
  • bravo82

Dampig är han inte, dock lite dryg{#lang_emotions_wink} fasst på en 5-årigs sätt...

Svar på tråden Varför är LIAM ett sånt fult namn?