King Size Bed
Undrar om ngn vet var man kan få tag på en extra stor dubbelsäng. Typ 2.20 bred...
När man har 2 ungar i sängen så blir det lite trångt med 1.80
Har kollat runt lite men hittar inget...
Undrar om ngn vet var man kan få tag på en extra stor dubbelsäng. Typ 2.20 bred...
När man har 2 ungar i sängen så blir det lite trångt med 1.80
Har kollat runt lite men hittar inget...
Har du testat att söka på möbelvaruhusens hemsidor på nätet eller har du gått runt och tittat själv i affärerna? De kanske visar upp mer möbler på nätet eller tvärtom. Annars kanske du kan prova att ringa och fråga dem?
Jag bor iofs i USA, men här säljer dom king size på IKEA.. Men kollade precis på madrass-storlekar och king är 198 x 203 cm. California King är 182 x 213 cm. Enklaste lösningen är kanske om ni har 2 madrasser ist?
Ja 2 madrasser kan ju vara lösningen.. Men jag vill helst ha en stooor säng
Ingen annan som har ngn idé`?
Jag har inte gått på några möbelaffärer men jasg har sökt på nätet men de största verkar vara kring 2 m...
Köp två stycken 120 cm breda resårbottnar. Vi kommer att köpa två 105 cm sängar men hade vi fått plats så hade det blivit 2x120 cm.
Fråga på möbelaffärer, när vi skulle ha 2.10 långa sängar (har en lång make) så fanns det i alla modeller men man fick specielbeställa, inget som fanns för visning alltså.
Lycka till!
Jag har har precis samma problem och ska nu beställa en bädmadrass som är 220´på kungsängen och beställa lakan och madrassskydd på SOVA butiken det är dyrt men värt det för oss. Om man har mycket pengar kan man beställe en stor säng från hästens men det har vi inte råd med så vi sätter ihop två sängar och köper en stor bädmadrass