• Therese83tezz

GeKås/ullared - prisvärt?

Ska t. Gekås i Ullared antingen denna vecka el nästa vecka.

Vad kan man hitta där t. en tjej på 10 månader som är prisvärt/ bra att handla?
    Leksaker, kläder?

Har de t ex Brio leksaker billigare än vanliga affärer men orginal?

• Svar på tråden GeKås/ullared - prisvärt?
  • T inne

Hej!
    Det finns allt det som du nämde... Brio leksaker,kläder,säng grejor och en massa onödiga saker också,men de e ju billigt:). Jag var där förra veckan och fyllade en vagn med 90% bara till min 6mån dotter och hela kalaset gick på 1800kr.

Ha de så kul....

• Busbellan

Leksaker är absolut prisvärt att handla där och ytterkläder till barnen.
    Vanliga kläder tycker jag inte alltid är särskilt billigt utan det kan man lika gärna gå in på h&m jämte och hitta till nästan samma pris men bättre kvalite

Mamma till Nora, August och Ella
  • Miss Snowwhite
    Therese83tezz skrev 2009-07-21 22:35:45 följande:
    Ska t. Gekås i Ullared antingen denna vecka el nästa vecka.Vad kan man hitta där t. en tjej på 10 månader som är prisvärt/ bra att handla? Leksaker, kläder?Har de t ex Brio leksaker billigare än vanliga affärer men orginal?
    Utbudet varierar ju dag till dag, men jag har aldrig åkt hem besviken allt hittat massa saker som jag behövt. kanske inte precis ALLT som står på listan men MYCKET

GEKÅS ÄR MYCKET PRISVÄRT
  • saris2008

Utbudet variera kraftigt, förra veckan hade de massor av bra leksaker och kläder, nästa vecka kan det vara slut.....men visst är det prisvärt. Köper mycket fischer price leksaker där, och sockar hamstar jag, kostar typ 9:- st och är faktiskt av bra kvalitet, bättre än både lindex och åhlens. gäller även vuxensockar. Köper även numera bara trosor till mig och kalsonger till gubben där. köper på mig ett lager när jag åker dit 2 ggr/ år.

Svar på tråden GeKås/ullared - prisvärt?