• alarik82

blivit så tuttig

efter att han ätit färdigt å somnat så suger han ju fortfarande på bröstet å snuttar liksom, men sen när han fått nog så spottar han ju ut, men nu har han blivit extra tuttig. han spottar ut å blir nöjd, men efter 5-10 min vaknar han å ska ha mera bröst... så kan ja få hålla på hur länge som helst innan han somnar ordentligt.

• Svar på tråden blivit så tuttig
  • Tumbling down

Han kanske växer mycket just nu?

• mim mim

Känner igen det där....
    Sån var min Saga oxå. Hon hade ingen napp, hon hade mig. Ville bara snutta för att det var mysigt eller nåt.
    Men det gäller att vara hård mot de hårda haha. När hon var ca 6 mån och nästan inte ammade något "riktigt" på natten bestämde jag att sluta natt-amma. Det var ett par hårda veckor, och sambon sov i ett annat rum, men i gengäld fick vi alla sova mycket bättre sen när jag lyckats vänja av henne.

• alarik82

ja jag har ingen aning om va de är frågan om, å de kom bara helt plötsligt oxå, har hållt på några dagar. kanske ska säga att lillkillen är 3 månader.
    hoppas på att de är för att han växer eller så så att de går över. för idag har ja legat sammanlagt i sängen med honom 2 timmar tror jag, å jag blir ju sååå rastlös oxå..

• Tumbling down

Vid 3 månader utvecklas bebisarna massor och behöver mera mat. Så det är helt normalt.. fortsätta tutta

Svar på tråden blivit så tuttig