hoppade i vår vita soffa med smutsiga fötter!!!!!
Fick höra av min sambo att när jag var iväg så kom grannflickan på 5 år (som vi inte känner så väl) och började prata med sambon medans han klippte buskarna på tomten. Sen plötsligt gick flickan in i vårt hus. Min sambo sa att vår dotter är inte hemma. Flickan svarade bara aha och gick vidare in. Sambon sa att hon fick gå ut för ingen var hemma. Flickan förklarade att hon ville bara leka i dotterns rum. Sambon sa nej för vi höll på och gjorde om taket och det var stökigt i hela rummet och sa åter igen att hon ska gå ut. Flickan sa att hon vill vara inne. Då sa sambon ordentligt att hon måste gå ut eftersom hon har jättesmutsiga fötter(vilket hon alltid har då hon går barfota). Då hoppar ungen på vår soffa och knuggar/torkar sina fötter på den!!!!! Sambon säger att så där får man inte göra. Då säger flickan att jo det får jag. Sedan säger sambon att nu Måste hon gå ut vilket hon gör. Hon börjar leka med dotterns uteleksaker och sambon fortsätter att klippa buskarna. Och plötsligt är hon bara borta.
Flickan har alltid varit väldigt framot och lite jobbig men trodde aldrig att hon skulle uppföra så illa att hoppa i vår vita soffa och knugga sina smutsiga fötter!!!! Så det var bara att tvätta soffan.
Jag vet att dotterns skulle aldrig någonsin göra så.
Ibland undrar jag hur vissa uppfostrar sina barn.