• Anonym (Äcklet päcklet..)

Jag har börjat lukta SÅ mycket svett...

För några dagar sedan kände jag att jag luktade svett,har ALDRIG gjort det förrut(vad jag vet om)..Duschade och tog på deo,började lukta igen efter 15-20 minuter...

Duschade igen och samma sak hände....Jag måste duscha minst 5 gånger om dagen,och mellan duschningarna luktar jag otroligt starkt!...
    Har aldrig varit med om nått sånt här förrut..och det STINKER verkligen ingrodd gammal svett..
    Fick barn för ett år sedan...kan väl inte ha något med det att göra,när det kommer så här pass långt efteråt?
  • Svar på tråden Jag har börjat lukta SÅ mycket svett...
  • Slöjan

Ibland kan man få en hormonrubbning om kan ställa till med ditt problem... kontakta din VC för en undersökning!

• Anonym (Äcklet päcklet..)
    Slöjan skrev 2009-07-22 12:18:48 följande:
    Ibland kan man få en hormonrubbning om kan ställa till med ditt problem... kontakta din VC för en undersökning!
    Ah tack,ska ringa å beställa tid direkt,inge kul å gå runt å luka gammal gubbsvett hela dagarna
  • Anonym

Samma här fast inte nyss fött barn.

Har aldrig i hela mitt liv luktat svett,
    men nu har jag börjat göra det - UACK!!! 
    Kläderna luktar illa också - BLÄ!!!!

TS: Hur har det gått för dig???? 

• Anonym

Samma här - har aldrig luktat illa, knappt svettats. Nu luktar jag illa och kläder hjag använt luktar tom av mitt svett. Kan det vara min ålder som snart är 40år börjar man lukta illa i klimateriet kanske...

Svar på tråden Jag har börjat lukta SÅ mycket svett...