• Rocktroll

Fuji Direkt....gratisbilder?

Läste att första 100 bilderna skulle vara gratis men när jag lägger dom i varukorgen står det 75 kr :O är det inte gratis som det sägs då?

• Svar på tråden Fuji Direkt....gratisbilder?
  • Brio

Skriv in rabattkoden i fältet där du kan fylla i om du har en rabatt att utnyttja :)

• TriXiiie

du får prova igen.. och gå in o göra om.. för det burkar fuinka för mig.. hihi jag gör det varje gng de har de erbjudandet. :D

vad jag finns ingen rabattkod??

• Mummy

Gratisbilder är aldrig gratis och ibland tom dyrare än om du framkallar dem nere på stan. Pga frakten.
    Såg ett erbjudande om att man fick 24 bilder gratis. Men man fick betala frakten på 39 kr. Framkallar man dem på stan kostade det 1,5/st vilket blir 36 kr. Och då behövs ingen frakt

• inze
    Mummy skrev 2009-07-25 18:15:52 följande:
    Gratisbilder är aldrig gratis och ibland tom dyrare än om du framkallar dem nere på stan. Pga frakten.Såg ett erbjudande om att man fick 24 bilder gratis. Men man fick betala frakten på 39 kr. Framkallar man dem på stan kostade det 1,5/st vilket blir 36 kr. Och då behövs ingen frakt
    Men om man har 100 bilder man vill framkalla och beställer "gratisbilder" hos Fujidirekt får man dem för 29:-- vilket sällen nån butik på stan kan matcha. Vill man däremot bara ha några få bilder så kan ju det vara billigare och kanske även snabbare att beställa på stan.
  • krabban

fuji på nätet är skitbra! Lätt ,smidigt å inte dyrare änn nått annat!

• Mummy

Inze
    Då var det ju bra. Men det erbjudandet fanns inte när jag kollade det jag syftade till

• inze
    Mummy skrev 2009-07-25 20:23:03 följande:
    InzeDå var det ju bra. Men det erbjudandet fanns inte när jag kollade det jag syftade till
    Man hittar det aldrig på Fujidirekts sida utan man måste ha en kampanjkod eller gå in via direktlänk till erbjudandet. Finns i princip alltid här:
    http://www.pricerunner.se/digital-photo-printing/

Där finns även 100 bilder gratis hos Postfoto men där blir det dyrare för de har dyrare porto och även nån exp. avgift har jag för mig.
  • Gnagarn

There are no such thing as free lunch

Blir grymt skeptisk till alla gratis varor och tjänster. Som tex de som ringer hem och vill ge gratis DN eller gratis kalsonger......

• Laire

Fuijidirekts gratiserbjudande har funkat superbra för mig! 100 bilder för enbart 29 kronor och det har inte ringt en massa telefonförsäljare "på köpet" eller dyligt!

Däremot har jag sett liknande erbjudanden som varit skit, jag tror det var Postfoto som hade 100 men du fick inte beställa alla samtidigt utan var tvungen att beställa i omgångar och betala expedition och frakt varje gång!

Så ja, många erbjudanden är skit men inte Fuijis

• Markisa
    Gnagarn skrev 2009-07-27 09:19:09 följande:
    There are no such thing as free lunch Blir grymt skeptisk till alla gratis varor och tjänster. Som tex de som ringer hem och vill ge gratis DN eller gratis kalsonger......
    Jag nappar alltid på såna erbjudanden och har aldrig ångrat mig. Vill man inte ha deras varor i fortsättningen så är det bara att avbeställa på en gång. Man ska ta reda på om det är köptvång eller ej. Det är jätteviktigt. Är det inte det så är det bara att nappa på erbjudandet.
  • Elli47

Man kan även gå in på "mina sidor/mina erbjudanden". Sen kan det vara bra att tänka på att det kanske inte gäller just det fotoformatet som du valt!

• Liljekonvaljblomman

Har precis beställd därifrån och rabatten syntes först när man gick till kundkorgen...

• MassiiMotoo
    Gnagarn skrev 2009-07-27 09:19:09 följande:
    There are no such thing as free lunchBlir grymt skeptisk till alla gratis varor och tjänster. Som tex de som ringer hem och vill ge gratis DN eller gratis kalsonger......
    Säkert gammal tråd. Men Just v ad gäller 100 gratid bilder är skit bra.

Om man har t.ex 200bilder man ska framkalla så sparar man ändå 100 betalar man slipper betala för.
  • Coca cola light

Men ni som framkallar från fuji och använder deras gratiserbjudande, klipper ni korten då om ni ska sätta in dem i album. Jag vill ha 10*15 bilder och inte 11*

• inze
    Coca cola light skrev 2009-09-12 13:23:54 följande:
    Men ni som framkallar från fuji och använder deras gratiserbjudande, klipper ni korten då om ni ska sätta in dem i album. Jag vill ha 10*15 bilder och inte 11*
    Vill man ha bilder som är just 10x15 så får man beställa och betala för dem. Man kan ju få 10x bilder även hos Fujidirekt, men inte gratis.

Och jag klipper inte några bilder eftersom jag inte sätter in några bilder i album. Skulle jag vilja göra det så finns det ju album för 11x15 bilder.
Svar på tråden Fuji Direkt....gratisbilder?