Fuji Direkt....gratisbilder?
Läste att första 100 bilderna skulle vara gratis men när jag lägger dom i varukorgen står det 75 kr :O är det inte gratis som det sägs då?
Läste att första 100 bilderna skulle vara gratis men när jag lägger dom i varukorgen står det 75 kr :O är det inte gratis som det sägs då?
Du måste gå in på den sidan som det är ifrån.
tex www.fujidirekt.se/svepet
det gjorde jag ju :(
Skriv in rabattkoden i fältet där du kan fylla i om du har en rabatt att utnyttja :)
du får prova igen.. och gå in o göra om.. för det burkar fuinka för mig.. hihi jag gör det varje gng de har de erbjudandet. :D
vad jag finns ingen rabattkod??
Ok testar igen :)
Gratisbilder är aldrig gratis och ibland tom dyrare än om du framkallar dem nere på stan. Pga frakten.
Såg ett erbjudande om att man fick 24 bilder gratis. Men man fick betala frakten på 39 kr. Framkallar man dem på stan kostade det 1,5/st vilket blir 36 kr. Och då behövs ingen frakt
fuji på nätet är skitbra! Lätt ,smidigt å inte dyrare änn nått annat!
Inze
Då var det ju bra. Men det erbjudandet fanns inte när jag kollade det jag syftade till
Ok tack för tipset!
There are no such thing as free lunch
Blir grymt skeptisk till alla gratis varor och tjänster. Som tex de som ringer hem och vill ge gratis DN eller gratis kalsonger......
Fuijidirekts gratiserbjudande har funkat superbra för mig! 100 bilder för enbart 29 kronor och det har inte ringt en massa telefonförsäljare "på köpet" eller dyligt!
Däremot har jag sett liknande erbjudanden som varit skit, jag tror det var Postfoto som hade 100 men du fick inte beställa alla samtidigt utan var tvungen att beställa i omgångar och betala expedition och frakt varje gång!
Så ja, många erbjudanden är skit men inte Fuijis
Man kan även gå in på "mina sidor/mina erbjudanden". Sen kan det vara bra att tänka på att det kanske inte gäller just det fotoformatet som du valt!
Har precis beställd därifrån och rabatten syntes först när man gick till kundkorgen...
Men ni som framkallar från fuji och använder deras gratiserbjudande, klipper ni korten då om ni ska sätta in dem i album. Jag vill ha 10*15 bilder och inte 11*