• llinaa

Hur kort kjol kan du tänka dig att använda?

• Svar på tråden Hur kort kjol kan du tänka dig att använda?
  • nimble

Ganska kort och riktigt kortkort ifall jag har nån slags legging under. Jag är 39 bast och vill inte se alltför löjlig ut, inget fel heller med kjolar som går till lite över knät. Inag vadlånga grejjer i alla fall, tack, typ utan form och sånt, blä.

• puss

så vecket under stjärten syns.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • BimBim o Knorrans Mamma
    llinaa skrev 2009-07-22 14:05:22 följande:
    I nuläget skulle jag inte ta på mig kort kjol alls om jag inte är hemma i trädgården o påtar då. men får jag tbx kroppen jag hade innan kan jag ha hur kort som helst. Eller ja finns väl liiite gränser kanske 's*
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Eisa

Hur kort som helst /har snygga ben

• Anna81

jag gillar inte för korta kjolar.. tycker inte att det är fint alls när man ser hälften av rumpan på folk...

• Eisa

Jag ändrar mig till: ner på halva låret ungefär. Man vill ju inte se ut som a hora.

• Disan

Tyvärr inte så kort som jag skulle vilja eftersom benen är för fula och dallriga!!!

Är sååå fult med större människor i kort kjol... {#lang_emotions_throwup}

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • PrettyGirl
    Eisa skrev 2009-07-22 15:07:10 följande:
    Jag ändrar mig till: ner på halva låret ungefär. Man vill ju inte se ut som a hora.
    Man behöver inte se billig ut för att man har kort kjol!

Jag köpte en grå, åtsittande kort kjol på Gina Tricot nyligen, den är skitsnygg:) Den slutar strax nedanför rumpan och har typ som en resår upptill, ganska hög. Den är super;)
  • Anna81
    PrettyGirl skrev 2009-07-22 18:12:26 följande:
    Man behöver inte se billig ut för att man har kort kjol! Jag köpte en grå, åtsittande kort kjol på Gina Tricot nyligen, den är skitsnygg:) Den slutar strax nedanför rumpan och har typ som en resår upptill, ganska hög. Den är super;)
    men varför vill man ha så kort kjol? jag tycker inte att det ser passande ut, kan man ju lika gärna gå ut i trosor ju..
Svar på tråden Hur kort kjol kan du tänka dig att använda?