• Barba Söt

Är det omöjligt att få till 2 streck på testen?

Allvarligt, jag blir snart tokig. Skulle jag inte kunna få utslag på åtminstone ett ägglossningstest... jag har testat och testat och testat... ägglossningstest, graviditetstest... Men icke en enda gång så har jag fått något som skulle kunna likna ett positivt resultat... jag börjar undra om jag någonsin kommer se 2 streck?! Jag kan liksom inte föreställa mig känslan...

• Svar på tråden Är det omöjligt att få till 2 streck på testen?
  • Moncabang

Har du provat att ta Pergotime? Med dessa får du ÄL iaf. =)

• PCO20

Inte säkert att man får äl med pergo!

Ts, jag vet precis hur du har det

• Barba Söt

Jag är för tjock så jag har inte fått pergotime än... men snacka om att jag har höga förväntningar på denna "mirakelmedicin"... får jag inte 2 streck då heller så blir jag (ännu mer) tokig!!!

• Moncabang

Nej det finns ingen garanti, men dom är ju framtagna för att man skall kunna ägglossa. =) När man inte har egen ÄL så skall dom hjälpa. För egen del så har dom hjälpt mig iaf. Utan dom har jag ingen ÄL.

• PCO20

Jag fick ingen ägglossning av varken enkel eller dubbelkur!

• Barba Söt

Men kan du inte få såna där sprutor då? Heter de Gonal-F?

• Barba Söt

Det skulle vara så typiskt om det inte blir något med piller när man gått ned 30kg för att få dem (visserligen bra att gå ned dem i allafall naturligtivis... men det har ju varit moroten)....

• aronnax

Barba Söt skrev 2009-07-23 18:41:12 följande:

Det skulle vara så typiskt om det inte blir något med piller när man gått ned 30kg för att få dem (visserligen bra att gå ned dem i allafall naturligtivis... men det har ju varit moroten)....
    Jag har hört att LCHF.kost skall hjälpa PCOare, skall testa, det skall förutom att ge viktnedgång ge stabilare hormoner och därigenom ägglossning, samt hjälpa till att stabilisera det ökade kolhydratsug många PCO are har.

Läs på om du vill på kolhydrater i focus.
    Lycka till från en i samma situation.
  • Barba Söt

aronnax, jag håller på med just lchf sedan en månad tillbaka... jag tror på det även om våget har tokstannat för tillfället... tyckte jag kände av ägglossning denna månaden, men när det kändes som mest så hade jag inte möjlighet att testa och sen när jag kunde testa så visade det naturligtvis (som vanligt) ingenting...

Svar på tråden Är det omöjligt att få till 2 streck på testen?