• Anonym (längtar)

Bästa sättet att hitta g-punkten?

Jag vill lära min man hur han ska hitta min g-punkt under förspelet. Det var nån ställning där jag låg på sidan med ett ben över hans ben och då kom han rätt. Men han verkar inte själv känna att han är rätt utan det märker han på min reaktion. Kan man inte känna den? Försökte samma ställning igen sen men då hittade han inte rätt.

Vanligt "pullande" med in ut och lite smek på klittan känns rätt tråkigt. Dessutom fick jag världens härligaste orgasm under sexet efter g-punktsstimulansen.

• Svar på tråden Bästa sättet att hitta g-punkten?
  • Anonym (längtar)

Hjälp??

• Pysselgalningen

Man har 2 känsliga punkter. En som sitter ca 4-7cm (beror lite på om man har slidväggsframfall ect) in på FRAMSIDAN. Sen har man en som sitter djupt och kan stimuleras både vaginalt och analt.

• Anonym (tjej)

för mig e de at bli pullad o han har lite böjda fingrar uppåt o samtidigt slickar.. sååå skönt o fontän orgasm varje gång

• carlf

Tror det är riktigt svårt att stimulera g-punkten på ett bra sätt med kuken faktist.
    men kanske om hon svankar o killen tar bakifrån utan att gå djupt in så ollonet glider mot slidvägen in mot magen så kanske.

• Anonym (tjej)

får alltid g punkts orgasm när ja rider men då e de inte d vanliga in o ut för d funkar aaaaaaaldrig... utan de e mer gung, wine o dans.. gnida sig

• carlf

Anonym (tjej) skrev 2009-07-23 11:06:59 följande:

får alltid g punkts orgasm när ja rider men då e de inte d vanliga in o ut för d funkar aaaaaaaldrig... utan de e mer gung, wine o dans.. gnida sig
    är det inte klitoris som blir berörd då när du gnider dig?
    men klart vid "gung" så borde det fungera
  • Moonprincess

www.sexologakuten.se/page7.php

Den sidan älskar jag, den har hjälpt mig hitta min :) Men min var myyycker längre fram än jag trodde. Kanske myten om att G-punkten flyttar sig lite efter förlossning stämmer :P
    Men lite längre ner på sidan som sagt står det mycket bra beskrivet om hur man hittar den.

• Anonym

för mig är det klockrent om jag ligger på mage och han tar mig bakifrån, då kommer han inte lika djup in som om jag är på alla fyra.

• s4ndr4

det är samma för mej det funkar heller aaaaldrig i någon annan ställning=(
  • s4ndr4

det är samma för mej det funkar heller aaaaldrig i någon annan ställning=(
  • Anonym (T)

För min del funkar det både i vanlig missionär och i ridställning...
    Det enklaste är dock när han sitter, t.ex. i soffan, bara lite tillbakalutad och jag rider honom... Stimulerar på precis rätt ställe.

• Anonym (why not)

någon nämnde att man kan nå g punkten från analen och det stämmer, frun och jag upptäckte g punkten den väg och jag antar att vad som kallas för anal orgasm egentligen är en g punkt orgasm

• Andreas 134

Jag är ingen sexexpert, helt vanlig kille med 13-14cm ärliga och lite grövre än normalt, 20 år och har väll bara haft tur med de 6 tjejer jag har haft sex med, just det att vi har varit nyfikna på att testa nya saker hela tiden ;)

Men om jag har förstått det rätt så har kvinnan  två områden man kan hitta g punkten på. (tror att man tror så för att det har varit så många delade tankar om kvinnan har punkten eller inte :))

Ehm om jag går med fingertopparna så går jag vid framsidan av slidväggen, jag känner att det är lite veckat.. (ni fattar) sen kommer det en liten blåsa. den vidgas massor om man berör den, fungerar ungefär som klitoris men man behöver faktiskt inte vara lika öm utan lite mer beröring är bara bra.. Så allt det här är lite högre upp på framsidan mot/av kroppen. till sexet...så om tjejen/kvinnan ligger på rygg så underlättar det massor om man bara lägger en hand omkring urinblåsan är med lite tryck. Underlättar ju självklart om man har gjort ett bra förspel för kvinnan(vilket borde vara uppenbart???) då har ju g punkten svullnat liksom resten av slidan men just att ni har kommit åt den i förspelet är viktigt om ni vill att tjejen ska få orgasmen under sexet...

En till sak som underlättar är självklart att tjejen har gått på toa innan och kissat. För att utlösningen kan få tjejen att känna som om hon kommer att kissa på sig vilket jao kan vara möjligt om toabesöket inte är gjort. samma känsla kan hon få även om hon har varit på toa men då ska hon bara slappna av. Vätskan som kommer ut vid utlösningen är vitare än urin och luktar annorlunda (inte heller som slidsekret)

Anonym (längtar) skrev 2009-07-22 23:20:40 följande:
    Jag vill lära min man hur han ska hitta min g-punkt under förspelet. Det var nån ställning där jag låg på sidan med ett ben över hans ben och då kom han rätt. Men han verkar inte själv känna att han är rätt utan det märker han på min reaktion. Kan man inte känna den? Försökte samma ställning igen sen men då hittade han inte rätt.

Vanligt "pullande" med in ut och lite smek på klittan känns rätt tråkigt. Dessutom fick jag världens härligaste orgasm under sexet efter g-punktsstimulansen.
    tror att det som hände dig, det var att när du vände med benet så fick du det här trycket :)

Den andra punkten ska sitta längre in upp mot bakre slidväggen, jag vet faktiskt inte om jag någonsin har lyckats ge några av flickvännerna eller kk's sådan orgasm.. men min flickvän som jag har nu säger att jag har lyckats och kanske för att hon är lite trängre så vi kompletterar varandra rätt bra och ett tips för att nå den är någon position som kallas the turltle i min kamasutra bok... hittade ingen länk på nätet.

men tjejen kryper ihop som en boll :) huvudet mellan knäna, rumpan på hälarna. ni fattar :) killen bakom... går kanon om man har en lite högre säng. lite trixigare om man har en lägre säng eller liknande för meningen är väll att man ska komma djupt in, tjejen är böjd och allt och det måste man väll få till med rätt höjd... träning ger färdighet vet ni ;) och kan man få för mycket sex om man är öm, varsam och lyssnar på den andre ;) nae allt funkar lika bra, hårt, snabbt, ömt, sakta och allt annat. vill ni bli bättre i sängen som jag ville från början så lyssna bara på er partner så hittar ni allt det ni vill och jag lovar att det lönar sig ;)

Lycka till

har aldrig haft sex med en kvinna som har fött, men jag har haft med en som var höggravid & det är ingen skillnad
Svar på tråden Bästa sättet att hitta g-punkten?