• Anonym

Hur långt efter er abort fick ni ägglossning?

Hur långt efter er abort fick ni ägglossning?

(Gjorde abort för barnet var missbildat)

• Svar på tråden Hur långt efter er abort fick ni ägglossning?
  • zerano

Ingen som har svarat, jag sitter i samma situation och gör min abort på tisdag.
    Är självklart jätte nervös inför det, men vill framför allt ha lite mer kött på benen vad gäller din fråga..
    Hur lång tid brukar det ta att bli gravid igen?
    Har hört att det kan gå väldigt fort för att man är så öppen.. Stämmer det!?

• Anonym
    zerano skrev 2009-07-26 15:32:34 följande:
    Ingen som har svarat, jag sitter i samma situation och gör min abort på tisdag.Är självklart jätte nervös inför det, men vill framför allt ha lite mer kött på benen vad gäller din fråga.. Hur lång tid brukar det ta att bli gravid igen?Har hört att det kan gå väldigt fort för att man är så öppen.. Stämmer det!?
    stackars dej som måste göra abort, vecka??

Jag vet inte hur lång tid det tar bli gravid igen!?? Detta e min första gravidtet eller var

Menar du med gå väldigt fort om man är öppen??
  • zerano
    Anonym skrev 2009-07-26 16:22:16 följande:
    stackars dej som måste göra abort, vecka??Jag vet inte hur lång tid det tar bli gravid igen!?? Detta e min första gravidtet eller var Menar du med gå väldigt fort om man är öppen??
    Gå in i vecka 8..Men försöker att tänka positivt och hoppas att lyckan är på vår sida nästa gång.
    Ja precis.. Har hört att efter en abort så är man rätt mottaglig månaderna efter, men vet som sagt inte om detta stämmer.
    Har du haft problem med att bli gravid innan?
  • Anonym
    zerano skrev 2009-07-26 16:25:32 följande:
    Gå in i vecka 8..Men försöker att tänka positivt och hoppas att lyckan är på vår sida nästa gång.Ja precis.. Har hört att efter en abort så är man rätt mottaglig månaderna efter, men vet som sagt inte om detta stämmer.Har du haft problem med att bli gravid innan?
    Vet ej, detta var vårt första försök
  • zerano
    Anonym skrev 2009-07-26 16:27:02 följande:
    Vet ej, detta var vårt första försök
    Första försök efter abort?
  • Anonym
    zerano skrev 2009-07-26 16:27:40 följande:
    Första försök efter abort?
    nej vårt abort barn va vårt första försök .

Nu vet inte , ska ha mens den 2 aug!! Så får se om ngt hänt. vi ej haft ngn koll på äl eller så
  • zerano
    Anonym skrev 2009-07-26 16:30:46 följande:
    nej vårt abort barn va vårt första försök .Nu vet inte , ska ha mens den 2 aug!! Så får se om ngt hänt. vi ej haft ngn koll på äl eller så
    Okej.. Var det fel på bebisen?=(
    Vanligt vis har man ÄL en vecka efter menstruation.. Så din senaste mens första dag lägger du plus 14 dagar, så ser du när du ungefärligen skulle haft din ÄL.
    ;)
  • Anonym
    zerano skrev 2009-07-26 16:41:47 följande:
    Okej.. Var det fel på bebisen?=(Vanligt vis har man ÄL en vecka efter menstruation.. Så din senaste mens första dag lägger du plus 14 dagar, så ser du när du ungefärligen skulle haft din ÄL.;)
    Missbildningar

Hade mens för 14 dagar sen .
  • zerano
    Anonym skrev 2009-07-26 16:43:19 följande:
    Missbildningar Hade mens för 14 dagar sen .
    =( Lider med dig..
    Då bör du med andra ord ha ÄL ungefär nu då? Om du räknade från första dagen? Vad spännande! Håller tummar och tår;)
  • Anonym
    zerano skrev 2009-07-26 16:48:15 följande:
    =( Lider med dig.. Då bör du med andra ord ha ÄL ungefär nu då? Om du räknade från första dagen? Vad spännande! Håller tummar och tår;)
    Jasså ser man
  • zerano
    Anonym skrev 2009-07-31 00:48:30 följande:
    gravid
    Ååååååååååååå GRATTIS tjejen!!
    ( Sa ju det;) ) Hur mår du? Har du bokat tid för Ul?!
    Nu håller jag tummarna för att allt är bra den här gången!!=)
  • Torparen10

Trådstartaren: När gjorde du aborten och när vart du gravid igen? Lite nyfiken på hur snabbt det kan gå efter en abort..

Grattis o lycka till!

Svar på tråden Hur långt efter er abort fick ni ägglossning?