• Leee

gulliga sms

vad är de gulligaste sms du fått??

• Svar på tråden gulliga sms
  • viseversa

Oj jag har fått många fina sms av min sambo. han skrev fina dikter och skickade till mig tex. Min sambo skriver böcker och har verkligen textens gåva och kan utrycka sig så man smälter =). Vill inte skriva något av hans sms här då dom bara är ämnade för mina ögon=).

• Nataliesliv

Jag får en massa varje dag, och vi har vart tillsammans i över ett år. De flesta är alldeles för interna grejer för att andra skulle förstå men här får du smakprov på två:

"Du e så bäst älskling. tack för att du är du å att du finns. Har allt jag behöver när jag har dig"
    "Love you honey! Vill ha en egen familj med min Älskling"

• Leee

Jag har fått i stil med, "Du är min ängel, den bästa skatt jag någonsin kunde hittat. Så lyckligt jag är med dig, vill inte leva en dag utan! Älskar dig!"

• Tyche82

Jag brukar få något per vecka.

"Hej älskling! Vill bara säga att jag tänker på dig, att du alltid finns i mina tankar! Jag älskar dig mer än allt och jag är så glad att jag ska få vara med dig hela livet!"

När han är bortrest blir det flera. Brukar vara ett fint i veckan och sen en massa interna skämt och sextrakasserier

När vi skulle gifta oss, på vår 10 årsdag sedan, för snart 12 år sen, fick jag hur många sms som helst.

• Nataliesliv
    Tyche82 skrev 2009-07-23 11:27:24 följande:
    Jag brukar få något per vecka."Hej älskling! Vill bara säga att jag tänker på dig, att du alltid finns i mina tankar! Jag älskar dig mer än allt och jag är så glad att jag ska få vara med dig hela livet!"När han är bortrest blir det flera. Brukar vara ett fint i veckan och sen en massa interna skämt och sextrakasserier När vi skulle gifta oss, på vår 10 årsdag sedan, för snart 12 år sen, fick jag hur många sms som helst.
    Ååå, hoppas jag också har det så då!
  • Tyche82
    vilkenfuling skrev 2009-07-23 11:31:17 följande:
    Ååå, hoppas jag också har det så då!
    Det förstår jag. Är det så nu, så är det nog så sen med. I alla fall har det varit så för oss.
  • Nataliesliv
    Tyche82 skrev 2009-07-23 11:32:39 följande:
    Det förstår jag. Är det så nu, så är det nog så sen med. I alla fall har det varit så för oss.
    Yiiiiippiiieeee!!
  • brud i juli

vi är inte så gulliga av oss..

"jag är i sthlm, du i göteborg.. vad betyder det? att nån av oss kåtbockar är på fel ställe", de va lite gulligt av honom för annars brukar han aldrig sms:a den tråkmånsen :P och en massa klyschiga (haha) som "du är alltid med mig, i mitt hjärta"... :)

• Smiien

Brukar få lite söta sms då och då när killen är och jobbar :)
    Ni kan få läsa lite ;)

"Ja antar att du sover :). Men god natt å sov gott min ängel :). Saknar dig. puss puss å kram på dig:) "

"De är ingen dröm. Du behöver inte vara orolig att du ska vakna å allt försvinner. Allt är på riktigt ingen dröm :) å jag tycker om dig så jävla mycke :) De går inte att beskriva med ord. puss puss

Svar på tråden gulliga sms