present till 5-åring?
Någon som har en bra idé på present till en kille som fyller 5 år?
Nåt jag kommit på är Lego... sen tog min fantasi slut *haha*
Någon som har en bra idé på present till en kille som fyller 5 år?
Nåt jag kommit på är Lego... sen tog min fantasi slut *haha*
Play-doh brukar vara populärt. En bok, kanske? Utklädningskläder? Beror ju förstås på barnets intressen och tänkt prisklass.
sådär 100-300 tänkte jag lägga ut, beror på presenten. Intressen... bilar! Men jag tror han kommer att får en hel del sådana
En bok om bilar då kanske? Numera finns jättemycket fina faktaböcker för barn, så jag senast jag var i bokhandeln.
Kapla-stavar brukar alltid gå hem om han inte redan har sådana.
Batmangubbar, Turtlesgubbar och liknande. Bayblades och sånt. Pokémonkort...
StarWarsprylar, Dvdfilm, Bionicles och annat lego precis som du tänkte.
Kolla in denna: www.bokus.com/b/9163827743.html
(ofta är ju stora maskiner också häftiga när man är i den åldern)
Tack för tipsen allihopa, nu ska jag kika lite mer och se om vi hittar nåt som kan passa honom
Åh vad kul,vad det har gått fort,i morgon blir min minsta älskling 5 år!!!
Kommer i håg som om det var i går jag fick honom..
Vi ska köpa presenter i dag och i morgon,bilar älskar han,men det har han massor av,får se vad vi hittar,han vet att han fyller och pratar mycket om det.
I dag ska vi fira min farmor som fyller i dag,91 år.
Födelsedagar två dagar i rad,kul!
Födelsedagen blev underbar,massor av släkt,de närmaste bara,uppvaktningar,fika och tårtor och han var verkligen mitt i centrum!
Presenter var en fin TRAMPBIL,er sån där sparkhjuling man står på och sparkar sig fram på,lego,piratborg,polispistol,cowboypistol med hölster,bilar,deg med tillbehör och kläder bl a.
Det är från allihopa,inte bara från en.
I dag vaknade han med tuppen,ivrig att gå upp och LEKA med dom nya grejerna..
Vad skoj! Hoppas Emils kompis blir glad imorgon. Det blev en stor f1-bil tillslut. Stod och klämde på action-man gubbarna och visste inte vilka han redan har och inte har och om han ens tycker om dem... blev en bil iaf...
Ett tips är de personliga böckerna man kan beställa på www.sagoborgen.se ,där blir han hjälten i just SIN bok. Vi har köpt dem till flera kompisars barn,de har varit väldigt populära!!!
Miamaja, jag har funderat på dom där böckerna men sen har jag tänkt att man lixom ändå kan byta ut namnen och göra barnen till hjältar. Tänker jag helt fel eller? Gör det någon skillnad för barnen om deras namn står i boken när det är föräldrarna som läser?
Eller är det mer kul present för föräldrarna..?