• dae

Leila Lindholm Bakar

Eftersom ja inte hittar nån tråd med Leila så öppnar jag en där vi kan prata om alla olika smarriga recept o annat.
    Här kan vi me byta recept...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-23 11:26
    Leila bakar så det smakar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-26 20:36
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m46501958.html

• Svar på tråden Leila Lindholm Bakar
  • dae

min först fråga blir... nån som vet vart man kan köpa den tjusiga bakmaskinen leila använder när hon bakar...eller om ni vet vad den heter.....

• Callistrate

Jag tror att det är en Kitchen Aid Artisan hon har. Den finns lite varstans i mer exklusiva husgerådsbutiker och på nätet. Den är tyvärr ganska dyr. Drömmer också om en sådan

• Underbara ungar

Vad tycker ni om Leilas sega kladdkaka??????

ÅHH så GOTT!!!

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824 * Bebis i magen BF 100116
  • Viewsonic
    Callistrate skrev 2009-07-23 11:38:46 följande:
    Jag tror att det är en Kitchen Aid Artisan hon har. Den finns lite varstans i mer exklusiva husgerådsbutiker och på nätet. Den är tyvärr ganska dyr. Drömmer också om en sådan
    Ca 5.000:- + att tillbehörspaketet kostar 3.000:-.

Jag köpte denna nedan för 2.495:- inkl. tillbehör:
    www.tretti.se/hushallsapparater/matberedare_och_assistenter/koksmaskiner/philips-hr7775-00

Man kan misstänka en liten skillnad i kvalitet (plastig) men den funkar bra.
  • Callistrate
    Viewsonic skrev 2009-07-23 11:42:59 följande:
    Ca 5.000:- + att tillbehörspaketet kostar 3.000:-.Jag köpte denna nedan för 2.495:- inkl. tillbehör:www.tretti.se/hushallsapparater/matberedare_o...Man kan misstänka en liten skillnad i kvalitet (plastig) men den funkar bra.
    Jo jag vet hur dyr den är... *ryser* Ska köpa en till mig i present när jag får nytt jobb
  • Viewsonic
    Callistrate skrev 2009-07-23 11:45:20 följande:
    Ca 5.000:- + att tillbehörspaketet kostar 3.000:-.Jag köpte denna nedan för 2.495:- inkl. tillbehör:www.tretti.se/hushallsapparater/matbered
    are_o...Man kan misstänka en liten skillnad i kvalitet (plastig) men den funkar bra. Jo jag vet hur dyr den är... *ryser* Ska köpa en till mig i present när jag får nytt jobb
    Vilken färg vill du ha? Den är sjukt snygg och ser gedigen ut. Älskar bra kvalitet. Har en MoccaMaster kaffebryggare... dyr... men ändå överkomligt.

Några mer recept ni testat? Jag älskar Leila. Om jag var rik skulle jag anställa henne och om jag vore man skulle jag fria.
  • Callistrate

Jag har inte riktigt bestämt mig angående färg, men jag lutar åt rött. Är nyinflyttad i en lägenhet och jag hoppas få ordning på köket innan jag shoppar loss. Då kanske det är lättare att se vad som passar.

• Viewsonic
    Callistrate skrev 2009-07-23 11:52:06 följande:
    Jag har inte riktigt bestämt mig angående färg, men jag lutar åt rött. Är nyinflyttad i en lägenhet och jag hoppas få ordning på köket innan jag shoppar loss. Då kanske det är lättare att se vad som passar.
    Och till denna ett SMEG kyl/frysskåp...
Svar på tråden Leila Lindholm Bakar