• Metropolis Diana

Är jag otrogen om jag har ett förhållande med min hund?

Ja det är ju lagligt och han vill och jag vill. Jag är gift men maken ger mig inte samma spänning. Han är dessutom kastrerad så vi behöver ju inte tänka på skydd! Bra va!

Hur ser ni på den saken? Helt ärligt? Det är ju lagligt...

• Svar på tråden Är jag otrogen om jag har ett förhållande med min hund?
  • tebax

Hur kan du?? Stackars din man, vad är han för ras ?

• Annelis Mamma

Det går över min gräns vad jag skulle acceptera..

• Metropolis Diana
    tebax skrev 2009-07-23 18:21:41 följande:
    Hur kan du?? Stackars din man, vad är han för ras ?
    Maken eller hunden?
  • Marma

så länge du kan hålla dte hemligt för maken så go for it....ser inga problem...e det stor ålderskillnad på er? Kan ju vara mindre roligt om hunden inte presterar så bra liksom

• Metropolis Diana

Ingen aning, han är rätt ung. Han är inte oskuld iallafall. Han limmade på vår tikhund och fick till det förra året, trots sin kastrering! Han måste ha himla drift i sängen... Jag måste nog hålla det hemligt för maken, han kanske blir avundsjuk på storleken men främst att jag vill ha någon så ung som tre år...

• Marma

Metropolis Diana skrev 2009-07-23 19:17:16 följande:

Ingen aning, han är rätt ung. Han är inte oskuld iallafall. Han limmade på vår tikhund och fick till det förra året, trots sin kastrering! Han måste ha himla drift i sängen... Jag måste nog hålla det hemligt för maken, han kanske blir avundsjuk på storleken men främst att jag vill ha någon så ung som tre år...
    duktig hund alltså , kankse måste chans amed kondom då eller nåt ifall han lyckas iallafall. vill ju inte ha nån blandrasunge liskom
  • otålig78

hahahahahahaha!!!!!!!!

• Zaria

Är väl hunden som är människans bästa vän,inte mannen vad jag vet =)

Svar på tråden Är jag otrogen om jag har ett förhållande med min hund?