• Anonym

Hur ser en nidblödning ut??

Jag hade äl förra veckan någon gång mellan måndag-torsdag.
    Jag brukar alltid få ont i bröstvårtorna en vecka innan mens, och de ömmar lite nu, men inte så mycket dom brukar göra.

Nyss var jag på toa, och på pappret blev det ljust ljust rosa (syntes knappt) jag torkade lite till för att kolla, och då blev det en svag röd liten strimma i.. flytningen var inte genomskinlig som vanligt, utan blev en aning mörkare på pappret??

Har en vecka till mens idag.

Blöder man mycket vid nidblödningar? Berätta om era erfarenheter!! och vad tror ni??

• Svar på tråden Hur ser en nidblödning ut??
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-23 21:53:49 följande:
    Vill oxå veta ;-p
    haha, då puffar vi lite till.
  • Anonym

Första gången jag var gravid fick jag en liten blödning, stor som en femkrona i trosorna ungefär, 9-10 dagar efter ÄL.

• Nanna75

Jag fick en liten blödning i början av min graviditet och det var bara 1 gång och ljusrött. På mvc sa de att det kan vara så när ägget fäster. Och att när man egemntligen ska ha sin mens så kan det också komma en liten blödning för att inte kroppen förstått att den är gravid ännu...

• Anonym

Du som blödde en femkrona, var det klarrött blod?

Och Nanna, var det ungefär som jag beskrev eller blödde du mer?

jag kan väl inte ens säga att jag blöder egentligen, men det en liiten strimma i, och flytningen var så ljust rosa att det knappt syntes.

Tror ni att jag kan vara gravid? *hoppas så*

• Nanna75

Det var som du beskrev.

Jag ska hålla tummarna för dig!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-07-23 22:14:08 följande:
    Ts när ska du testa?
    Jag måste vänta till bim, och det är om en vecka.
    Nanna75 skrev 2009-07-23 22:12:52 följande:
    Det var som du beskrev.Jag ska hålla tummarna för dig!
    Tack!!
  • Anonym

puffar för fler erfarenheter.

Svar på tråden Hur ser en nidblödning ut??