• kirsikka

Side Village?

Någon som har bott på Side Village? Hittils har jag bara sett positivt om detta hotell men skulle vara kul att se vad FL:s medlemmar har tyckt. Har fortfarande möjlighet att byta hotell (t.ex. Sunwing Side eller Side Resort). Vi åker 12/8.

• Svar på tråden Side Village?
  • älvanpurjo

bodde där i juni..
    pollerna är bra. personalen helt okej... dock lite sega på vissa saker.. frukosten över förväntan. maten lite enformigt om man tar halvpansion. fotografen godumlig ta kort med honom.
    städningen kanon bra.

• kirsikka
    älvanpurjo skrev 2009-07-24 10:37:57 följande:
    bodde där i juni.. pollerna är bra. personalen helt okej... dock lite sega på vissa saker.. frukosten över förväntan. maten lite enformigt om man tar halvpansion. fotografen godumlig ta kort med honom. städningen kanon bra.
    tack, kommer du ihåg om de hade badlakan som man kunde hyra/ta med till stranden? Hur var stranden annars?

Låter bra med maten, vi har tagit frukost och vill avvakta med halvpension. Tänkte precis att det blir lite tråkigt att äta på samma ställe två veckor, det blir enformigt som du säger.
  • älvanpurjo
    Satu skrev 2009-07-24 11:10:34 följande:
    tack, kommer du ihåg om de hade badlakan som man kunde hyra/ta med till stranden? Hur var stranden annars?Låter bra med maten, vi har tagit frukost och vill avvakta med halvpension. Tänkte precis att det blir lite tråkigt att äta på samma ställe två veckor, det blir enformigt som du säger.
    handdukar har du på rummet... be om fler när stärdeskan kommer och ta med ner på stranden... dom tar ca 12 kr för en solstol på stranden. menm bussen dit är gratis och han som kör är jätte snäll.. han lagade vårat barnvagns däck. när vi fick punka...
    han som äger hotellet partar norska så är det några problem löser han dom åt er... läkaren på hotellet är med bra....
    något du måste äta på hotellet är deras stora lerkärl med en kryta i minns ej namnet... men gud vad jag vill ha den igen...
    dm har jätte bra barnstolar som servitörerna kommer med.
  • kirsikka

En sak som jag funderat på är att de har bara luftkonditionering i vardagsrummet, inte sovrummet. Nu kanske det inte var så fruktansvärt varmt när ni var där i juni älvanpurjo, men tyckte du att det störde? Vi åker ju i augusti när hettan är som värst och kan inte låta bli att tänka om det blir varmt på nätterna i sovrummet.

• älvanpurjo
    Satu skrev 2009-07-25 07:42:05 följande:
    En sak som jag funderat på är att de har bara luftkonditionering i vardagsrummet, inte sovrummet. Nu kanske det inte var så fruktansvärt varmt när ni var där i juni älvanpurjo, men tyckte du att det störde? Vi åker ju i augusti när hettan är som värst och kan inte låta bli att tänka om det blir varmt på nätterna i sovrummet.
    ja det var kanske lite osmidigt men med dörren öppen i mellan rummen blev det bra...
    vi hade 35grader varige dag.
Svar på tråden Side Village?