• Heureka

Hur många ben har min bebis???

Gjorde ett extra VUL i v13, vilket var kanon, och allt såg bra ut. Men jag sitter och tittar på bilden och får inte ihop delarna på Kotten. Bilden finns i galleriet. Jag ser ju att ett ben tar spjärn mot livmoderväggen, men gör även det andra det, och är det då navelsträngen som går ner mellan benen. Eller är det navelsträngen som går rakt fram och det andra benet som är vinklat upp/ner, men i såfall är det ju en väldigt konstig böj på lårbenet.

Är det någon som ser och kan förklara???

Den 10/8 får vi äntligen se älskade lilla Kotten igen, dax för RUL
  • Svar på tråden Hur många ben har min bebis???
  • Mumzzan

Jag tror att benen är rakt fram och böjt neråt.. de två översta är händer tror jag! Ser inga fler tentakler! :)

• Modin

HAr inte kollat än, men OM den bara skulle haft ett ben så hade dom sett de på ultraljudet och sagt de till dig..

• Heureka

Ett ben är jag inte orolig över, utan snarare tre {#lang_emotions_embarassed} Nejdå, allt såg ju bra ut, det är mest att jag inte får ihop vad som är vad när jag tittar på bilden. Men visst har Kotten iaf en hand över ansiktet Hua börjar nästan gråta när jag tänker på det, trodde inte att VUL:et skulle bli så känslosamt. Gubben kommer helt klart börja gråta vid RUL det är ju helt fantastiskt att få se sin älskling.

• Strumpläst83

Jag tror att den har benen i samma vinkling och det som kommer nedåt är ju navesträngen.

Sen om man kisar och lägger till lite viljestyrka ser det ju ut som ett till ansikte tittar fram bakom huvudet på bebisen

Inled mig icke i frestelse, jag hittar själv
  • qwerty66

han har en Cola-burk i handen iallafall... han verkar ha det mysigt därinne... oavsett hur många ben han nu har (jag tror itne han har fler än två faktiskt)

• Roxter

Jag skulle tippa på två ben och en navelsträng

• amasonas

haha{#lang_emotions_smile}

Jag tyckte han/hon såg helt normal ut! Troligvis 2bent som de flesta.

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • Heureka

Strumpläst83 INTE ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick bara tillbaka ett ägg, och har gjort 2 vul, så jag får nog imnilla mig ordentligt för att få det till två............

Ni tror alltså på att båda benen är mot väggen och att det är navelsträngen som går neråt????

• ewq
    Heureka skrev 2009-07-24 12:57:30 följande:
    Strumpläst83 INTE ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick bara tillbaka ett ägg, och har gjort 2 vul, så jag får nog imnilla mig ordentligt för att få det till två............
    Ni tror alltså på att båda benen är mot väggen och att det är navelsträngen som går neråt????
    jag tror det är två ben och en navelsträng du ser. Annars hade nog läkaren/BM sagt något.. eller hur ? Andas ut och njut av bebisen..

lycka till
  • Heureka

Jo men vilket är det andra benet och vilket är navelsträngen??? Ben nr 1 syns ju tydligt, men vilket är vilket av de andra???

Svar på tråden Hur många ben har min bebis???