• Anonym (Anal)

Akut diare efter man ätit o analklåda

Hej alla tänkte höra om fler får samma problem som jag.
    När jg äter typ pizza köttfärsås mm så får jag så J ont i magen o måste in på muggen direkt .
    O då bara sprutar det ur en.
    Har sökt för det men dom hittar inte vad felet kan vara .
    Men efter en sån j skit tur på muggen så får jag sån jävla klåda i röven.
    Är jag ensam om dom här problemen eller finnes det fler här??
    Har tagit o drängt analhålet med baby olja sen satt på mig bindaa o låtit det dragit över natten det brukar lindra lite.

• Svar på tråden Akut diare efter man ätit o analklåda
  • Anonym (Anal)

Nix det har jag inte provat.
    Men kan ju äta typ choklad kan ta ett glas mjölk mm utan problem.
    Det Absolut Absolut värsta min mage vet är om jag köper en chessburgare på mcdonalds med extra ost då är det garanterat muggen nästa ingen tvekan.
    Samma Mcdonalds pommes äter jag dem då är det också säker kort till muggen.
    Mena verkligen sprutar ur magen den töms helt blir rena magsjölningen när jag äter vissa saker.

• Anonym

Anonym (Anal) skrev 2009-07-24 12:18:03 följande:

Nix det har jag inte provat. Men kan ju äta typ choklad kan ta ett glas mjölk mm utan problem. Det Absolut Absolut värsta min mage vet är om jag köper en chessburgare på mcdonalds med extra ost då är det garanterat muggen nästa ingen tvekan. Samma Mcdonalds pommes äter jag dem då är det också säker kort till muggen. Mena verkligen sprutar ur magen den töms helt blir rena magsjölningen när jag äter vissa saker.
    Du kanske är känslig för fet mat? =/ Blir också rejält dålig i magen efter pizza och annat fet mat.
  • Anonym (L)

Jag tåler inte heller fet mat,

pizza med köttfärsås är ju inte det mildaste för magen.

Kör enkel bra mat , som är lätt för magen.

Prova att koka kycklingfileer med ris och kokta grönsker, det funkar för magen när man är dålig.

Helosan funkar också i rumphålet

• vänat

köttfärsås beror ju på hur man tillagat de om de är fett eller inte kryddning av gör hur mild den blir eller inte blir.

kan ju koka köttfärsen och göra köttfärsås av de då blir de inte alls fett.

• Anonym (Anal)

Våran köttfärsås är enkel tomatsås vitlök gul lök nötfärs vatten. Inge fett o sen barrila spagetti till.

• vänat

Anonym (Anal) skrev 2009-07-24 12:34:06 följande:

Våran köttfärsås är enkel tomatsås vitlök gul lök nötfärs vatten. Inge fett o sen barrila spagetti till.
    swtekt köttfär eller kokköttfäs? vet nämligen att de kanha betydle behöver ju inte var afett när de stekt men kan trots all ge problme om den stekt men inte när den kokt känner till andar som har problem då köttfärsen är stek men inte när den är kokt.
  • Tjimtjom

En kompis till mig har IBS, hon får så där som du beskriver.

• Anonym (Anal)
    Tjimtjom skrev 2009-07-24 12:38:38 följande:
    En kompis till mig har IBS, hon får så där som du beskriver.
    Tusen tack stämmer exakt in på mig stämmer som pricken över ett i.
Svar på tråden Akut diare efter man ätit o analklåda