• Anonym (sextokig)

Slyna?

Har haft ett "återfall" med ett ex efter att det varit slut i typ tre veckor. Och när vi haft sex så har han sagt slyna två gånger...inte fatt jag bryr mig så jättemycket utan vi brukar prata lite dirty i sängen men jag har aldrig hört slyna föörut. Annars en jätte go kille?

Reaktion?

• Svar på tråden Slyna?
  • Anonym (Sia)

Salange det haller sig till sangen som lite dirty talk ar det val ok? Salange DU tycker att det ar ok forstas!

• Anonym (härligt)

Det finns ju rätt många tjejer som gillar att vara/känna sig som/bli kallade för slyna, slampa, knulldocka etc och inta den undergivna rollen som del av något slags BDSM-spel (mer eller mindre).

Om killen är dominant och ordet slyna används för att han vet att kvinnan tänder på att bli kallad detta, så finns det ju inga fel. Då är det inte förnedring utan önskad "förnedring" (rollspel).

Om han däremot verkligen tycker att du är mindre värd och vill vara elak med sitt ord ? och om du inte gillar det oavsett hans intentioner...ja, då är det förstås INTE ok.

• Anonym (ok)

Så länge han respekterar dig utanför sängen så

• Anonym ("slynan")

Jag älskar att bli kallad slyna i sängen av min sambo... Lite dirty talk sådär.. Men som de andra sagt, så länge det är i sängen o du e okej med det så är det väl ingen fara?

• Anonym (härligt)

Glöm heller inte ordspråket som sägs leda till ett lyckligt förhållande:
    "Behandla din kvinna som en prinsessa utanför sängen och som en slyna i den."

• Anonym ("slynan")

Anonym (härligt) skrev 2009-07-24 17:29:48 följande:

Glöm heller inte ordspråket som sägs leda till ett lyckligt förhållande: "Behandla din kvinna som en prinsessa utanför sängen och som en slyna i den."
    Hahahaha! Vad roligt det citatet var =)
  • Anonym (Sia)

Glöm heller inte ordspråket som sägs leda till ett lyckligt förhållande:"Behandla din kvinna som en prinsessa utanför sängen och som en slyna i den."
    Det ska jag citera till min vanilj-man
  • Anonym (die Luder)

Jag kan också gå igång på att bli kallad slyna/slampa/hora/luder i sängen, som en del av ett rollspel. Men då låter jag givetvis den jag knullar med för tillfället få veta det, om det känns som något han kan tända på också. Hade en kille gjort det spontant utan att checka av om det är något som går hem hos mig hade jag nog undrat lite.

• Anonym (sextokig)

Glöm heller inte ordspråket som sägs leda till ett lyckligt förhållande:"Behandla din kvinna som en prinsessa utanför sängen och som en slyna i den."
    Klockren kommentar. Den snor jag...Han behandlar mig med oerhörd respekt utanför sängen. Ska stöna lite extra nästa gång det sägs..hoppas att det blir en nästa gång..
  • Anonym (härligt)

Om du gillar tanken på att vara "hans slyna" så är det ju garanterat bra att du stönar och visar att du gillar att bli kallad så nästa gång. Då kanske han vågra vara lite mer dominant och du blir ännu kåtare av det...

Du får väl se till att det blir en nästa gång. Skicka honom ett hett sms och underteckna med "din slyna"!

Uppdatera gärna hur det går. Hoppas att ni får till det igen och kanske hittar tillbaka till varandra.

Svar på tråden Slyna?