• ifent

Rabatt High Chaparall?

Hej

Är det ngn som har koll på om det finns några rabatter som gäller på High Chaparall? Ibland har ju tex Ica och Med Mera sådant?

Catta

• Svar på tråden Rabatt High Chaparall?
  • en glad
    ifent skrev 2009-07-24 23:00:12 följande:
    HejÄr det ngn som har koll på om det finns några rabatter som gäller på High Chaparall? Ibland har ju tex Ica och Med Mera sådant?Catta
    Ta med hörselskydd till barnen om du skall dit. Vuxna män springer runt som tokar och leker med knallpulverpistoler så man får rent ont i huvudet! Och barn kan säkert få hörselskador av allt smattrande...
  • Dieselmom

Hur gamla tycker ni som varit där att barnen "bör" vara?

• en glad
    Dieselmom skrev 2009-07-24 23:43:53 följande:
    Hur gamla tycker ni som varit där att barnen "bör" vara?
    Jag tänker nog att barnen skall vara i "pangskjutarålder" och tycka det är kul med "puffrar"! Annars mest för tonåringar, MC-killar och vuxna män med barnasinnet i behåll....
  • Ingenting är omöjligt

Om man köper ett paket med Billys panpizza får man nog med en rabatt dit tror jag... Men är inte helt 100. Men kolla upp det du, står på paketen.

• Mälaröbo

Vi var där för några veckor sedan med en 4-åring och en 7-åring.
    Jättespännande för båda, med tågrån mm.

• Topcom

När vi var där för länge sen och min lillebrorsa var 2-3 år, började han gråta hysteriskt när det var tågrån. Det kan ha lite läskiga inslag för mindre barn tror jag..Så du har det i baktanken:)

• en glad
    Mälaröbo skrev 2009-07-25 12:08:44 följande:
    Vi var där för några veckor sedan med en 4-åring och en 7-åring.
    Jättespännande för båda, med tågrån mm.

Just det, det var många scener som spelades upp, med mycket gap o skrik o "skjutande! Våra barn gillade inte att vara där!! - för stökigt.
Svar på tråden Rabatt High Chaparall?