• Anonym (Klant)

Tampong som fastnat?

Ok, nu kanske ni tycker att jag verkar helt blåst, men iaf...

Jag och min sambo hade sex igår, men lyckades på nåt vänster glömma bort att jag hade en tampong i.
    Eller; vi glömde väl inte, men planerade egentligen inte att ha sex, utan mest gosa och så blev det mer och mer mys och till slut hade vi sex (trots att ingen av oss faktiskt trodde att det ens gick när man hade en tampong i) ändå.
    Iaf. Nu får ingen av oss tag på snöret och jag lyckas inte "klämma" ut den heller. Vad gör jag??

• Svar på tråden Tampong som fastnat?
  • LillaFlamman

Mvc här har alltid tid för snabba dropin men man kan behöva vänta en halvtimme eller så ibland, VC ska ha akuttider med men de är jobbiga att få tag på, värsta fall akuten men där kan du få räkna med att vänta.

Du kan ju ringa till sjukvårdsupplysningen 1177 men antar att de kommer råda dig till att uppsöka sjukvård, håller tummarna på att det fixar sig,

• Anonym (Klant)

Men åh nej... Och på en lördag lär det ju inte vara så lätt heller...

Hoppades att nån skulle säga "asch, vänta nån timme så kommer den ut av sig själv" ;)

GUD vad dum jag känner mig nu! Ansvarig 2-barnsmamma...? ;)

• Melike

Heehehe :) Been there, done that! Jag hittade inte heller min en gång, min man fick leka gynekolog, och hittade den till sist efter mkt grävande :D försök så men se till att han gör rent sina händer ordentligt först.

• Anonym

träligt värre hoppas att du snart får ut den har me haft sex med tampong i men hade inga bekymmer med att få ut den och den brukar glida ur själv när den blir nog svälld men hoppas att det löser sig för er..

• LillaFlamman

är det lördag? hoppsan då så går det när man är arbetslös, sambo som jobbar skift och gravid dement

• Anonym (Klant)

Hahaha, LillaFlamman; I know what you mean, been there too...

Men jag kan tala om för er att den är ute nu. Jag tog ett bad (ursäkta detaljer nu) för att "svälla upp" den och *ähum* krystade hur mycket som helst.
    Sen lyckades jag (efter mycket pillande) få tag i den och dra ut den. Men det var inte det lättaste, haha...

Tack alla för era svar!! :)

• LillaFlamman

Anonym (Klant) skrev 2009-07-25 13:03:17 följande:

Hahaha, LillaFlamman; I know what you mean, been there too...Men jag kan tala om för er att den är ute nu. Jag tog ett bad (ursäkta detaljer nu) för att "svälla upp" den och *ähum* krystade hur mycket som helst. Sen lyckades jag (efter mycket pillande) få tag i den och dra ut den. Men det var inte det lättaste, haha...Tack alla för era svar!! :)
    hehe

skönt att den är ute, kan ju bli massa infektioner om den får sitta för länge, haha vilken lördag du haft
Svar på tråden Tampong som fastnat?