• gutegirl

Partille-Johnnys och guidos

Alltså, kolla den här bilden:
    www.expressen.se/polopoly_fs/1.1651985!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
    Mode är inte, och kommer säkert aldrig att bli, något större intresse för mig så nu får nån snäll person förklara varför de har gummisnoddar runt byxbenen.
    Jag fattar verkligen inte alls.

Bloggar så smått igen! www.gutegirl.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 22:35
    Ignorera den förra länken, prova denna istället.
    www.expressen.se/Nyheter/1.1651951/johnny-hetast-pa-natet

Jag tycker de ser skitroliga ut, ungefär som på cirkus.
  • Svar på tråden Partille-Johnnys och guidos
  • Mama72

"För att det är modernt (fattar du väl)"... svarar min 15-årige son mig. Han har haft snoddar i ca 1 år nu...

• gutegirl
    Mama72 skrev 2009-07-26 22:37:10 följande:
    "För att det är modernt (fattar du väl)"... svarar min 15-årige son mig. Han har haft snoddar i ca 1 år nu...
    Men fattar han inte hur töntigt det ser ut?
     Om min dotter kom hem med en kille med gummiband runt byxbenen skulle jag skrocka och fråga  om han är rädd att stöldgodset ska åka ut ur byxorna när han springer från affären som han snott hårvaxet i.
  • Brollie
    o GUTEGIRL o skrev 2009-07-26 22:39:11 följande:
    Men fattar han inte hur töntigt det ser ut?  Om min dotter kom hem med en kille med gummiband runt byxbenen skulle jag skrocka och fråga  om han är rädd att stöldgodset ska åka ut ur byxorna när han springer från affären som han snott hårvaxet i.
    Men precis så är ju mode, hata eller älska.
    over and out
  • Mama72

o GUTEGIRL o skrev 2009-07-26 22:39:11 följande:

Men fattar han inte hur töntigt det ser ut?  Om min dotter kom hem med en kille med gummiband runt byxbenen skulle jag skrocka och fråga  om han är rädd att stöldgodset ska åka ut ur byxorna när han springer från affären som han snott hårvaxet i.
    Antingen så tycker man det är snyggt eller så tycker man det ser för jävligt ut...
  • gutegirl
    Mama72 skrev 2009-07-26 22:43:53 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2009-07-26 22:39:11 följande: Antingen så tycker man det är snyggt eller så tycker man det ser för jävligt ut...
    Det ser inte fgär jävligt ut, det ser töntigt ut. Oj vad de kommer rodna när de ser kort på sig själva om 2 år.
  • Brollie

Och jag tycker det är coolt, för det är en egen stil. Fullt med Partillejonnys i Nordstan i Göteborg på fredagarna, och EMO's också. Jag älskar subkulturer!!
    Sen varför det har banderoller om benen och meningen med det, det vete tusan, men alltid kul med nåt annat än mjukisbyxa och plattat hår.

over and out
  • gutegirl
    Brollie skrev 2009-07-26 22:46:03 följande:
    Och jag tycker det är coolt, för det är en egen stil. Fullt med Partillejonnys i Nordstan i Göteborg på fredagarna, och EMO's också. Jag älskar subkulturer!! Sen varför det har banderoller om benen och meningen med det, det vete tusan, men alltid kul med nåt annat än mjukisbyxa och plattat hår.
    Är det subkultur när alla ser likadana ut?
  • susannemalmö

Fast det här måste ju vara en av de sjukaste fjortistrenderna på länge. Hårband runt byxorna..
    Jag känner mig som 70 när jag ser det.

• gutegirl
    susannemalmö skrev 2009-07-26 22:46:40 följande:
    Fast det här måste ju vara en av de sjukaste fjortistrenderna på länge. Hårband runt byxorna.. Jag känner mig som 70 när jag ser det.
    Det är kanske därför jag reagerar också, jag börjar bli gammal

"Det var bättre förr...."
Svar på tråden Partille-Johnnys och guidos