• Anonym (Betty Boop)

Vad har du för sexleksaker?

Vi pratar så mycket om sexlelsaker, "hemligalådan" osv på jobbet...
    Hade vart kul att höra vad folk här gillar/inte gillar för nåt
    och vilka saker ni har hemma i byrålådan =P

Själv, har jag en härligt rosa vibrireande dildo, som jag inte använder allt för ofta faktist samt handbojjor som är oanvända än sålänge..

Jag är nog ganska oskyldig mot många andra, haha!

• Svar på tråden Vad har du för sexleksaker?
  • Anonym

Jag har beställt en rosa vidrerande dildo :D Den bordes komma i veckan hehe.

Innan har jag haft handbojor, en analdildo, också nå grej som killen sätter på snoppen också vibrerar det mot klittan på tjejen när man har sex.

• Anonym

Jag har en lösvagina, fick den första av min fru, gick sönder, hon köpte en virginmodell, fungerar inte för FL doningar :D .. handbojor har jag också... Sen vad frugan har så finns det och räcker till.... finns inget härligare än att se på när en kvinna njuter....

• Anonym (inte nåt..)

Har inte en enda doning..
    låter kanske tråkigt men är helt sant..

• notaclue

jag får väl vara den första ej anonyma här..
    jag har en vibrator ifrån fun factory som ligger i sin förpackning än så länge,har inte lyckats köpa några batterier så än så länge har det inte blivit prövad... no batteries no fun!

• Anonym

Har ingenting jag heller, vill ha. Men är lite feg...

• Anonym (Vill oxå!)

Har inga leksaker heller. vill så gärna ha men vet inte hur mannen skulle reagera om jag kom med ett sådant förslag... Hade ju velat ha något som vi båda kan njuta av och gärna användas under själva samlaget...

• Anonym (T)

Jag har leksaker för över 10.000, så här finns lite av varje! Favvon är en variant av rabbitten, dolfinger och en penisring i form av en delfin som killar gott.

• Anonym (Betty Boop)

Hääärligt, verkar finnas flera som har lite góa grejjer hemma =)

• Anonym (ny på detta omr)

Vi har nyligen skaffat en dildo till mig (rabbit 7), penisring o analplugg. Har testat allt o är nöjda, både jag o min sambo .

• Anonym (lakan)

Kanske fem dildos, handklovar och latexlakan. Kanske runt 50 filmer. Använder inte grejerna mycket förutom lakanet. Var mest nyfiken med alla dildos och vibratorgrejer, men de intresserar mig inte egentligen. Kollar ibland på någon film. Ibland med killen, ibland ensam, men de är oftast mesiga och tråkiga.

Latexlakan får 100 +++++++

• Anonym (proffset)

Har flera, köpt säkert minst 10 olika under åren. Har vibratorer för parsex, senast en av märket "lelo" som jag köpte i Gbg i somras. Uppladdningsbar!! Inga batterier som tar slut där inte. Bästa dildon för egetbruk är min Rabbit. Suverän.

• Anonym (proffset)

Anonym (lakan) skrev 2009-07-27 23:22:10 följande:

Kanske fem dildos, handklovar och latexlakan. Kanske runt 50 filmer. Använder inte grejerna mycket förutom lakanet. Var mest nyfiken med alla dildos och vibratorgrejer, men de intresserar mig inte egentligen. Kollar ibland på någon film. Ibland med killen, ibland ensam, men de är oftast mesiga och tråkiga. Latexlakan får 100 +++++++
    Vad 17 gör man med ett latexlakan!!??
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-27 11:12:02 följande:
    Har ingenting jag heller, vill ha. Men är lite feg...
    Me2! Eller jo, vi har Playboy Channel som är ganska kass.
  • Anonym (proffset)

Jag brukar dessutom be försäljarna att demonstrera produkterna. Alltså, visa hur de vibrar och sånt.

• Anonym (hemlig)

Anonym (proffset) skrev 2009-07-27 23:39:22 följande:

Vad 17 gör man med ett latexlakan!!??
    Haha, det var precis det jag satt och undrade jag med.

Hemma i mitt skåp har vi "bara" en dildo och en analplugg, samt glid förstås. Grejerna har gubben köpt och han är inne på att köpa nya leksaker, vi får väl se när och vad det blir...
Svar på tråden Vad har du för sexleksaker?