• 080614

Proffsiga gravidfoton. Efterlyser bilder och tips på länkar!

Hej!

Jag vill gärna se era bilder för att få lite inspiration till egen fotosession.
    Har du varit hos fotograf och fotat dig (magen) när du var gravid?
    Eller har ni fotat hemma lite mer konstnärliga och professionella foton?
    De behöver inte vara superproffsiga, men inte bara att du bara dragit upp tröjan och fotat magen från sidan

Blir jätteglad om du vill lägga in bilder i tråden eller skriva att du har bilder i ditt galleri/blogg.

Tar också gärna emot tips på hemsidor där fotografer lagt upp gravidbilder!
    Tack!

• Svar på tråden Proffsiga gravidfoton. Efterlyser bilder och tips på länkar!
  • Norrland09

www.familjeliv.se/Hem/norrland09/galleri.php

Jag har en digital systemkamera, hängde upp ett svart lakan, ställde in kameran o så fick syrran "skjuta" medan jag posade. Har fler bilder men inte i denna dator. Två har vi förstorat o har nu upphängda i vardagsrummet, denna och en där pappan står bakom mig o håller om magen.
    Lätt photoshopade m svartvitt o toning.

• Norrland09

hmmm. funkade inte med upptankningen.

Men det blev riktigt snyggt! En bra bakgrund, en bra kamera med hög upplösning o bra optik och sen liten egen fantasi är det enda som behövs.
    Kan man inte PS själv så finns säkert nån bekant.

• 080614
    Norrland09 skrev 2009-08-10 14:55:51 följande:
    hmmm. funkade inte med upptankningen. Men det blev riktigt snyggt! En bra bakgrund, en bra kamera med hög upplösning o bra optik och sen liten egen fantasi är det enda som behövs. Kan man inte PS själv så finns säkert nån bekant.
    Synd att det inte funkade att ladda upp. Hade varit kul att kika på =)

Någon annan som har bilder?
  • Norrland09

Har du nån mail så kan jag maila Kom på att det kanske inte är så smart att tanka upp en bild på sig själv när man försöker vara anonym hahahaha

Svar på tråden Proffsiga gravidfoton. Efterlyser bilder och tips på länkar!