• Anonym (Musprutten)

Hur kan man undvika muspruttar?

Jag har ett stort problem...

När jag har sex,i nästan alla ställningar får jag muspruttar...

Varför?

Hur kan jag undvika dem?

Är jag för slapp??

• Svar på tråden Hur kan man undvika muspruttar?
  • Anonym (Musprutten)

Ingen???

• Anonym (Musprutten)

Finns det ingen som vet vad det kan bero på??

Eller hur man undviker att få muspruttar??

• Anonym

Det är ju helt enkelt luft som kommer med in som vill ut, pröva dra upp benen ordentligt och testa om det kommer mindre. Sen kan du be karln att inte stöta i så stora stötar så det finns chans att det kommer luft i mellan, låter som han drar ut den helt och sen in... då har "tomrummet" ersatts av luft. Mitt ex fick massor med muspruttar innan hon fick barn, efter det var det lugnt med min fru har det nog kommit 1-2 st på 4 år vi vart tillsammans.

• Anonym (lis)

Man kan knipa "utåt". Alltså liksom trycka, som när man ska skita fast med slidmusklerna, inte med de längre bak dels blir det en annan känsla för killen, som tydligen ofta är skönare, och så blir det inga muspruttar.
    Enda nackdelen är att ifall man ligger och håller inne en äkta prutt, kan den få lite fart istället. Haha.

• Anonym (Musprutten)

Anonym (lis) skrev 2009-07-27 14:45:52 följande:

Man kan knipa "utåt". Alltså liksom trycka, som när man ska skita fast med slidmusklerna, inte med de längre bak dels blir det en annan känsla för killen, som tydligen ofta är skönare, och så blir det inga muspruttar. Enda nackdelen är att ifall man ligger och håller inne en äkta prutt, kan den få lite fart istället. Haha.
    Ha ha,tack för tipset

Men muspruttar har det inget med att man kan vara för slapp eller?
  • Anonym (Musprutten)

*puffar på*

• Anonym (tajta anna)

Nej det tror jag inte.

Jag har fått höra att jag är väldigt tajt och det händer att jag "muspruttar".
    Speciellt när jag blir påsatt bakifrån.

• Anonym (riktigt tight)

Vet ej, men är man slapp och sladdrig så lär det väl klart att det pruttar mycket mer.
    Du få kniiipa

• Anonym

Slappna av och spänn dig inte.

• Anonym (fysiklagar)

Anonym (riktigt tight) skrev 2009-07-27 20:17:57 följande:

Vet ej, men är man slapp och sladdrig så lär det väl klart att det pruttar mycket mer. Du få kniiipa
    Nej du, precis tvärtom. Är man slapp och sladdrig slipper luften ut "vid sidan" och det blir inga muspruttar. En riktigt spänstig mus däremot behåller luften och genererar riktiga trumpetfanfarer!
Svar på tråden Hur kan man undvika muspruttar?