• Skogsflickan

Vill ge hopp till alla kämpar!

Hej. Tänkte inbringa lite hopp till alla där ute som kämpar på. Vi har försökt sen okt-2002 och idag fick jag äntligen ett plus! Hade gett upp hoppet då vi nyligen påbörjat en utredning samt lämnat lite prover..

Jag kan fortfarande inte tro det själv och hoppas att ni andra får det ni önskar er snart!

• Svar på tråden Vill ge hopp till alla kämpar!
  • fritzof

Åhh tack!!! Ska tänka på de när mensen kommer gång för gång..har försökt i 1 och 1 halvt år!!har börjat utrednig allt såg bra ut.. !! Med alla prover samt spermapro nu väntas den en spolning av min äggledare...och se om de är stopp!!

Kram

• Macpau

Men gud, Grattis Skogsflickan!!!

Vilken chock och otrolig lycka det måste vara:):)

Är i v 6 nu (5+1) efter 1,5 år, en operation och pergotime...inte riktigt samma vånda (tidsmässigt) men helt underbart:)

All lycka till, till oss:):)

• Lalie

Jättegrattis!

Hade du/ni gjort något speciellt som kan ha varit skillnaden, tror du?

• Knodd

Superstort grattis! Hoppas allting går vägen!

• Skogsflickan
    Lalie skrev 2009-07-29 14:12:12 följande:
    Jättegrattis!Hade du/ni gjort något speciellt som kan ha varit skillnaden, tror du?
    Hej om det är mig du frågar så nej. Vi försökte o försökte o försökte...Åren gick så fort och besvikelse varje månad med hopp att nu kanske...Vi började utredningen i juni och vi hann bara lämna HIV/hepatit prover,klamydia samt att jag hann bara lämna blodprover dag 3 och 21 för hormoner. Väntade att mensen skulle komma så jag kunde boka spolning av äggledare samt att gubben skulle lämna spermaprov. men det hann vi inte med....Jag plussade BIM+7 då jag inte trodde det var möjligt då jag varit sveriges mest skengravida kvinna varje månad i alla år. Trodde det var stressen m.m då vi var mitt inne i en flytt=)

Till slut så tänkte jag att nä, nu tar jag ett test, det kommer visa neg men det brukar sätta igång mensen som alltid......
  • Lalie

Det var roligt att höra, Skogsflickan! Det kan alltså finnas hopp för alla oss som försöker och försöker!

• Skogsflickan

tack så hemskt mkt allihopa för gratulationerna! Underbara människor! Jag hoppas att alla får ett stort plus snart!! Skickar massa hormoner på er

• mary m

Grattias , fantastikt skönt att läsa såna här solskenshistorier, det ger en hopp fast vi försökt i över 2,5 år....

• Just me

Hej och ett stort grattis får jag önska er!!! jag fick gåshud nu när jag läste din historia! snacka om att man får hopp, vi har också försökt mer eller mindre i 3 års tid utan resultat. gud vad jag unnar dig det här nu, e alldeles rörd nu ska du veta. Lycka till och njuuuuut av din graviditet!!! Kramar

• Lilla Pluxx

Jag hoppas att jag också kan inge lite hopp till någon! Min sambo och jag försökte få barn i 3 år. Slutligen efter några inseminationer och 4 ivf blev jag slutligen gravid och vi har nu en liten mirakeltjej på 8 månader. Nu har det även visat sig att jag blivit spontant gravid på naturlig väg! DET är helt sanslöst...är 37 år och trodde aldrig- aldrig att JAG skulle vara en av "de där" som slutligen lyckas...Ge inte upp tjejer!!! (vi var oförklarligt barnlösa)...

• HarriettA

ÅÅHHH va skönt att höra, detta gav mig verkligen hopp, GRATTIS TILL DIG!!

• Monsterpannkaka

graaattis! Underbart! Klappa magen och krama dig själv!

Svar på tråden Vill ge hopp till alla kämpar!