• mom88

mineralpuder från makeupcosmetic.se?

Hittade nyss en sida som säljer mineralsmink (svensk) jag har slut på allt och tänkte byta märke och behöver penslar med.. funderade på HH men sen såg jag att på den här sidan www.makeupcosmetics.se/ så fick man alla produkter plus alla penslar i riktigt hår för under 600kr. fri frakt.. någon som har beställt där? är produkterna utan alla dåliga ingredienser? det står det iaf. Det låter så otroligt billigt.. har även acne på kinderna som jag vill täcka med bra grejer..

• Svar på tråden mineralpuder från makeupcosmetic.se?
  • gröna hönan

Jag har inte beställt därifrån, men det verkar inte vara något fel på innehållet i grejorna. Kabukiborsten ser dock lite tveksam ut... Jag gillar synetborstar bättre, för de är mjukare.

• JAG är BÄST

Guuud vilken rörig sida det där var

Nåja,,,,varför inte köpa på stan TS? det blir ju samma summa ändå.

• mom88

JAG är BÄST skrev 2009-07-28 12:55:57 följande:

Guuud vilken rörig sida det där var Nåja,,,,varför inte köpa på stan TS? det blir ju samma summa ändå.
    Jo sidan ser väldigt rörig ut.. men man verkar få mer för samma peng om jag går till stan och köper HH´s smink..

Är det bättre med syntet än riktigt hår?
  • Avonan

Nej, jag har aldrig beställt därifrån.
    Jag köper också hellre syntet än riktigt hår.

Varför inte prova att beställa något litet därifrån om du är sugen på att testa och inte ett helt paket?

• 86TiAn82

Jag funderar med på att beställa därifrån har dock inte haft pengarna att göra det än, och förutom att sidan är rörig så tycker jag det verkar bra.

Men jag är så osäker på vilken färg man ska ha, då jag är rätt mörk på sommaren och blir väldigt ljus på vintern typ ^^
    Någon som kan hjälpa?

• mom88
    86TiAn82 skrev 2009-07-30 13:56:16 följande:
    Jag funderar med på att beställa därifrån har dock inte haft pengarna att göra det än, och förutom att sidan är rörig så tycker jag det verkar bra.Men jag är så osäker på vilken färg man ska ha, då jag är rätt mörk på sommaren och blir väldigt ljus på vintern typ ^^Någon som kan hjälpa?
    jag tog mellan, typisk för skandinavier stog det.. Får väl hem sminket i morgon kanske.. eller på måndag.. men om det bara innehåller 3g i foundation låter det väldigt lite.. eller?? brukar vara 7-9g vanligtvis..
  • 86TiAn82
    mom88 skrev 2009-07-30 14:32:34 följande:
    jag tog mellan, typisk för skandinavier stog det.. Får väl hem sminket i morgon kanske.. eller på måndag.. men om det bara innehåller 3g i foundation låter det väldigt lite.. eller?? brukar vara 7-9g vanligtvis..
    okej du får säga till hur det funka då så man vet om man vågar sej på att testa det ^^

Jag har faktiskt inte en aning om hur mycket det brukar vara, är första märket jag tänker prova av mineralsmink. Har testat ID av en kompis men fick någon reaktion på det och vart aldeles varm och konstig i ansiktet av det.

Hoppas verkligen det är värt pengarna för då ska jag beställa med :)
  • LillaLinn

Jag har handlar mineralskuggor därifrån som har varit sisådär...
    Fina färger men de skuggorna liksom faller av eller vad man ska säga så en timme senare ser det knappt ut som man applicerat någon ögonskugga alls. Har dock ingen erfarenhet utav penslarna.
    Vet att denna säljare började som tradera säljare då det var där jag fann henne men nu säljer hon endast via sin hemsida...

Svar på tråden mineralpuder från makeupcosmetic.se?