• ekp

Pojkkalsonger i stl 80

Hej,
    jag söker pojkkalsonger i stl 80.
    Någon som vet var jag får tag på sådana? Alla verkar börja i stl 86?

• Svar på tråden Pojkkalsonger i stl 80
  • ekp

Jättefina kläder men jag hittar inga kalsonger?
    Var letar jag? Sökmotorn hittar heller ingenting....

• Virriga V

Ullareds boxerkalsonger 86/92 satt perfekt när sonen hade 80 i strl och även nu när han växt lite. Jag hade köpt srl 86 (oavsett märke) eftersom det inte skiljer så mycket på midjemåtet.

• ekp

Vår son är smal så H&M's 86:or t.ex. ramlar i princip av....
    Så fortsätt tipsa mig är ni snälla om ni ser i stl. 80 i Sverige eller annorstädes:)

• ekp

Det är alltså kalsonger inte långkalsonger jag söker.
    Tack för hjälpen so far!

• Minty B

Polarn o pyret har ju i stl 74/80. Min lillkille är dock bara 7 månader så han har blöja under kallingarna. Du kan ju prova om de sitter bra iaf.

• ekp

Hmmm.....finns det i butik? På nätet finns det endast stl. 86/92 på kalsonger....
    Vad gör alla andra? Måste ju finnas fler än vi som försöker vänja sina söner av med blöja???? Vår son är sååå stolt över kalsonger men inge roligt när de ramlar ner.....

• Minty B

Vet inte om de finns på nätet. Jag köpte dem i butiken.

Håller med om att utbudet är skralt. Jag har letat långkalsonger i stl 80 nån vinter, men det var helt kört. Finns ju en massa strumpbyxor för flickor, men inget bra för små pojkar att ha under.

• Tante tutta
    ekp skrev 2009-08-01 22:59:47 följande:
    Det är alltså kalsonger inte långkalsonger jag söker. Tack för hjälpen so far!
    Ha! Ha! Beklager...jeg och min svenska
  • Virriga V

Sonen har 80/86 i byxstorlek. JOHA (90) och POP(86/92) är små i storlek och passar min son, nästan för små. Name it är stora så försök inte med dem. Prova dig fram bland olika märken, några är små andra stora och de kommer till användning senare

• ekp

Har äntligen hittat!!! Ellos hade stl. 74/80 så nu har jag skickat efter!

Svar på tråden Pojkkalsonger i stl 80