• mammamoo

randig tapet?

vill ha en snygg randig tapet.. som gärna är något lite extra.. ja hur nu en randig tapet kan va de.. men den ska kännas lite lyxig på något sätt..

• Svar på tråden randig tapet?
  • Fröken Fräknig

Surfa in på www.maleributiken.se. Där kan du söka på mönster, stil mm. Så kanske du får lite uppslag.

Tapeten i vårt tv-rum är randi, men kanske inte känns så lyxig. Tapeten har egentligen stående ränder, men jag jade våderna ner så ränderna blev horisontella istället.
    Tapet tv-rum

• mammamoo

eran va jättesnygg.. typ så hade vi först tänkt å haft i vårat sovrum.. men tusen ideer senare blev det itne så :)

vi ska bara piffa upp en lite gästtoa... den är sååå ugly nu..
    den är gulonrangemålad, med skåp, hängare, hylla och handukshängare i olika stilar och färger.. den är pytteliten..

en vägg är vitt tegel..

jag tänkte ta bort alla skåp osv då vi bara har toan som gäst-toa så vi behöver inga skåp... behålla egelväggen givetvis.. å så sätta in en randig tapet.. har funderat på något i svart och guld.. men vet inte om de funkar me den vita väggen??
    hänga upp en ram från ikea ( www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00091967 ) som spegel, å typ nån kristallkrona i taket.. å nån passande hylla för toapapper och handukar på..
    kan de va nått?? funderar i så fall på att guldlacka ramen till spegeln...

låter kanske lite konstigt men ja tror de kan bli skitbra.. lite rädd att de kan bli för mörkt bara.. så kikar lite på någon ljus randig oxå..

• Agapi

Jag kopte en supersnygg till min hall som ar vit/silver/guld randig. Den kanns verkligen lyxig.

• mammamoo

var köpte du den??

de skulle nog passa bra med något med vitt i eftrsom tegelväggen e vit..

• Agapi

pa colorama i gbg. Ar inte hemma nu, men kommer hem i natt sa kan lagga upp en bild om du vill. Helt kar i den =p langtar tills den sitter uppe

• mammamoo

ja gör de e du snäll :)

• Agapi

sådär. Förlåt att de tog lite tid. Nu finns bilden uppe iaf. Menden är vriden, ränderna är alltså på längden egentligen, inte på brädden. Märket är sand berg

• StorFot

Kolla Bauhaus, köpte tapet där för typ 5 månader sedan, vart en randig som fondvägg till grabbens rum, den var lite exklusivare, var svart, brun och silver (lite pärlemor effekt)

• mammamoo

tack för alla tiåps.. har hittat en ja bestämmt mej för :)

Svar på tråden randig tapet?