• mamma35

Nån I norrköping med BF i Januari?

Halloj!

Finns det nån mer i staden Norrköping som får barn i Januari?
    Är 35 år Väntar mitt ándra barn den 24 Januari. Vill följas åt med någon då mina kompisar ser ut att vara klara med att skaffa barn :)

• Svar på tråden Nån I norrköping med BF i Januari?
  • Steffi m Liam

Imorn är det promenad och fikaträffsdax ifall ni missat det. Vi hoppas på bra väder. =)

Info:

Träffas onsdag den 12 augusti kl 13.00 vid Skvallertorget på Campussidan och ta en promenad förbi fängelset och längs strömmen för att fika på Färgaregården och sedan fortsätta och avsluta på Kungstensgatan (eller där vid Durkslaget).

Vill du följa med så skriv in dig i listan här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m45489713.html

♥♥ Lyckligaste stunden i mitt liv - Liam 060830, Néa 090528 ♥♥
  • Steffi m Liam

Vill du möta nytt folk så tycker jag ndu ska kika in på denna tråd. Vi går promenader,fikar och umgås. Det kommer nya hela tiden och vi har nyss börjat träffas ordentligt.

Det är nyblivna mammor,gravida och mammor med äldre barn.

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m45489713.html

• mamma35

Diverse:
    Kul ...:) Är du oxå beräknad till 24 Januari?

Steffi m.Liam:
    Tack för inbjudan. Tyvärr så jobbar jag för fullt just nu så jag återkommer gärna när jag är lite ledig om dagarn. :)

• mamma35

Diverse:
    Kul. har du barn sen tidigare eller är det ditt första.
    Jag har en pojke som är 5 år. Det känns som det är så länge sen att jag glömt bort hur det var.
    Å andra sidan har den här graviditeten varit helt annorlunda än den första.
    Mått illa i 12 veckor och kunnat stå och sovit.
    Har gjort FVp och vi kommer att få en liten tjej.

• smurf52

Jag har en grabb som fyller fyra den andra oktober. :)
    Vi är relativt nyinflyttade och han har inte hunnit börja dagis än så jag träffas gärna om du har lust. Det verkar inte vara så många i dom andra norrköpingstrådarna som har äldre barn. Jag har också en annorlunda graviditet nu.. Förra var hemsk medans den här är himmelsk. Hoppas jag också får veta kön vid UL den 27de...

• mamma35

Ja gärna träffas jag framöver.
    Just nu så jobbar jag för fullt men jag hoppas på Havandeskaps p från November.
    Jag ska oxå på UL den 27:e :)
    Nej. Dom flesta verkar ha småbarn eller mycket större barn än våra.
    Hur kommer det sig att ni hittade till Norrköping?
    Vi bor i hus i Karlshov. Min son går på dagis i Kneippen där vi bodde förut.
    Ville inte byta då vi stortrivdes med dagiset.
    Men han har ett år till förskoleklass. Det känns skönt att kunna vara hemma då och kunna hjälpa honom med inskolningen eftersom vi får göra det själva.

• Steffi m Liam

Har ni sett denna tjejs videoblogg?
    spana in och säg gärna vad ni tycker.
    Jag anser att hon är sjuk och beter sig som en 100% fjortis.
    http://steffiiis.blogg.se

• smurf52

Jag har lite släkt härikring stan mest därför jag flyttade hit. :)
    Hittade en lägenhet i Navestad men känns tyvärr inte riktigt rätt så vi får väl se hur det blir sen om man hittar något som man kanske trivs bättre med..
    Kul att vi ska på UL samma dag också... Jag ska vara där 8.30. Har vi prickat samma tid där också? *fniss*

Svar på tråden Nån I norrköping med BF i Januari?